سلام. ممنون از پاسخ شما. منم چنین احساسی دارم
سلام. ممنون از پاسخ شما. درست میگید میتونه بدون دلیل بگه نه. اگه میگفت من هیچ علاقه ای به تو ندارم خیلی راحتتر قبول میکردم تا اینکه چنین بهانه هایی بیاره
اتفاقا من هم دقیقا نظرم همینه و به خودش هم گفتم. یه مدت صبر میکنم و دوباره پیشنهادمو مطرح میکنم. توی این مدت میتونه بیشتر فکر کنه
در مورد جمله آخرتون، درسته سالهاست منو میشناسه ولی با قسمت دوم جمله یه جورایی مخالفم چون تا بحال به قول خودش به چشم یک برادر کوچکتر به من نگاه میکرده و شاید به خاطر اختلاف سنمون هیچوقت فکر نمیکرده من برای خواستگاری پا پیش بذارم









علاقه مندی ها (Bookmarks)