خیلی متاسف شدم...
هنوزم دیر نشده.
به خودت فرصت بده.همه ادما فرصت اشتباه کردنو دارن ولی به شرطی که درس بگیریم ازشون.
من تنها کاری که کردم و تونستم سرپا بشم این بود که ارزش خودمو پیدا کردم.
برو یکم تو زندگیت ریشه یابی بکن ببین کجاش میلنگه که باعث این مشکل شده.
من به خاطر کمبود محبت عاطفی تو محیط خونه دچار این مشکل شده بودم.
باز خوبه تو سرت به درس و دانشگاه گرمه.
همه تمرکزت رو بزار رو خودت ، خواسته های خودت ، اهداف خودت ، سلامتی خودت و هرچیزی که مربوط به خودت میشه.
متاسفانه بازم دارم پراکنده مینویسم ، امروز با خوندن این تاپیک رفتم به گذشته و حماقتهام ، وای که چقدر احمق بودم . . . . . . . . .








علاقه مندی ها (Bookmarks)