پست اول گفتی
به طور مثال میگه میگه انقدر رو کرایهبذار ، انقدر هم برای خرج خونه که منم گفتم باشه
پست چهارم گفتی
الانم که گیر داده به حقوق ، البته خودش تا الان اجاره داده و خرج خونه روداده ، وای مستقیم و غیر مستقیم میگه توام کمک کن، اینجور که من همه هزینه هارو بدم اصلا نمیتونم پس انداز کنم ، میگه 1/3 حقوقتو بده برای کرایه و خرج خونه فمابقیشو کاری ندارم،
برای لباسایی که خودش دوست داره بپوشم هرچقدر بگم خرج میکنه ، ارایشگاه هم همینطوربا لوازم ارایش و ... ولی بابت چیزای دیگه نه ، مثلا میگه مانتو رو خودت بخر دیگه
نمیدونم چیکار کنم ....،
این دو تا پست با هم فرق دارنا ...
************
تاپیکهات را یادمه. همیشه هم برداشت من این بود که تو بیشتر سرناسازگاری داری تا شوهرت.
ولی پست اولت برام عجیب بود که خدا را شکر حل شد ...
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : شنبه 25 شهریور 96 در ساعت 19:06
علاقه مندی ها (Bookmarks)