به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 45

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام

    با پزشک اطفال و متخصص تغذیه صحبت کردین؟

    دخترتون از لحاظ یادگیری و سطح انرژی مشکلی نداره؟
    بله پیش متخصص تغذیه هم بردمش دوتاشربت دادکه بهش دادم ولی اصلا تاثیری نداشت
    براش ازیه دکترخیلی خوب که میگن تشخیصش عالیه وقت گرفتم ببینم ایشون میتونه راه حلی بده یانه

    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها

    با سلام




    تاپیک شما دو مسئله داره :

    1- گذشته شما

    2- غذا نخوردن کودک شما



    خانم شاپرک 114،،، سعی کنید آرامش خودتون را حفظ کنید

    این عدم آرامش شما به بچه هم منتقل میشه ،،

    شما از گذشته خودتون ناراحت هستید ،، نباید مشکلات شخصی خودتون ( گذشته شما ) را به خانوادتون ببرید ،،،

    وقتی بچه غذا نمی خوره حتما یه علتی داره ،،و باید دنبال اون علت باشیم ،،،



    وقتی خودتون آرامش داشته باشید ،،،اون بچه آرامش شما را می فهمه و بیشتر در کنترل شما قرار می گیره .

    نباید در بچه ترس ایجاد کنید !!




    به نظرم گذشته خودتون را رها کنید ،،،

    اگر محبت واقعی مد نظر مادرتون را نچشیدید ،،،بذارید بچه تون این محبت را درک کنه،،،بذارید اون آرامش را بفهمد ،، اون جور باشید که دوست داشتید مادرتون برای شما باشه !

    اگر با مادرتون هم صحبت کنید می بینید ایشون هم از جایی احتمالا ناراحت بوده ( کودکی یا ....)

    قرار نیست این ارث برای نوادگان شما باشه !!!

    شما باهوش تر باشید و مادر نمونه ای باشید .



    از طرفی دنبال علت زیر یه متخصص باشید برا کودکتون .


    موفق باشید
    فعلا من درگیر گذشته ام نیستم آقای باغبان
    ازگذشته ام حرف زدم چون دیدم دارم مثل مادرم زفتارمیکنم رفتاری که ازش ناراضی بودم اماخودم الان دچارش شدم


    نقل قول نوشته اصلی توسط تالين نمایش پست ها
    شاپرك عزيزم سلام
    گلم من خودم يه دختر دارم دقيقا همسن دختر شما .٨ كيلويي! دقيقا مثل دختر شما كم غذا. ولي من تا وقتي ميبينم كاملا سالم هست و بازي ميكنه اصلا نگران غذا خوردنش نيستم. بعضي وقتا شبا كه ميخوابه من تازه يادم مياد اين بچه نه نهار خورد نه شام. هيچ وقت هم كاسه به دست دنبالش راه نميوفتم. غذارو ميزارم روي ميز. ولي خيي حوصله به خرج ميدم . بعضي وقتا ميره بازي ميكنه همونجا نشستم هم ٥ دقيقه يا حتي هر يه ربع! مياد يه قاشق ميخوره ميره. يعني شده من تو نيم ساعت به اين بچه دو قاشق غذا دادم. منم مثل شما يكم عصبي هستم و حتي بارها شده از سر عصبانيت سرش داد زدم و با كمال شرمندگي چند باري هم زدم رو دستش محكم . ميفهمم چي ميگي و چه احساسي داري.

    اول اينكه اقاي باغبان كاملا درست ميگن. همه اين حرص و استرسي كه داري رو داري قشنگ به بچت منتقل ميكني. عزيزم سعي كن اروم باشي. البته اگه با همسرت مشكل داري خيلي راحت ميتونم بگم سخته! ولي با عشقي كه به بچت داري ميتوني. به اين فكر كن كه اين بچه كل دنياش اللن در شما خلاصه ميشه . تنها چيزي كه بايد ازت دريافت كنه محبته . متاسفانه وقت نكردم پستهاي قبليتو بخونم. ولي بازم تكرار ميكنم اگر اگر با همسرت مشكل داري سعي كن ذهنت وو فقط با محبت كردم به دخترت مشغول كني. و اصلا فكرهاي منفي نكن چون تاثير مستقيمي رو رابطه شما و دخترت داره. احتمالا دخترتون تنها هم هست. همبازي ميخواد. باهاش بازي كنيد. معجزه ميكنه! با دخترتون بدو بدو كنيد. قايم باشك باهاش بازي كنيد. باهاش همبازي كه بشيد خيلي راحت تر به خواستهاتون پاسخ ميده. سعي كنيد غذارو هم به شكلهاي مختلف تزيين كنيد يا خودش تزئين كنه. شكلكهاي مختلف بسازيد. ا

    عزبزم اينا تجربه منه.
    راستي يه چيز ديگه
    تو خونه كه هستي هميشه ٤ تا كش دست بنداز دستت. هر دفعه كه عصباني كه شدي، با دخترت بد رفتاري كردي يكي از كش هارو بنداز تو اون يكي دستت. سعي كن اون رفتارت رو با بازي و خندوندن دخترت جبران كني. و هروقت جبران كردي كش رو برگردون جاي خودش. اين يعني به تعداد دفعاتي كه عصباني شدي و رفتار بدي نشون دادي بايد جبران كني . خود نگاه كردن به اين كشها هم يادت ميندازه كه ارومتر باشي. اين مطلب رو بك مادر عصبي توي انجمن نوشته بود! امتحان كردم اصلا از اون روز خيلي كمتر سر دخترم عصبانيتمو خالي ميكنم.

    موفق باشي
    ارووووووم باش!! ذكر بگو!!
    یه نفر همدرد من پیداشد شما خوب میفهمید من چی میگم بازم خوبه که شمانسبت به غذانخوردن دخترتون بی اعتنا هستید من همه فکروذکرم وهمه مشکل زندگیم شده غذانخوردن بچم صدای شوهرمم دراومده میگه توبه چیزی جز غذا خوردن دخترمون اهمیت نمیدی
    واقعا نمیدونم اینهمه توجه وسواس گونه من برای چیه؟کاش میتونستم یه کم بی خیال بشم
    استفاده ازکش که گفتید خیلی خوب بود ممنون

    - - - Updated - - -

    خانم صبا این سوالتون جاموند
    دخترم ازنظر یادگیری وسطح انرژی خوبه وبچه باهوشیه

  2. کاربر روبرو از پست مفید شاپرک 114 تشکرکرده است .

    باغبان (پنجشنبه 23 شهریور 96)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 بهمن 96 [ 20:44]
    تاریخ عضویت
    1396-3-21
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    714
    سطح
    14
    Points: 714, Level: 14
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 34 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شاپرك جان بيخيال شدم.
    عصبانيت من هم دقيقا مثل شما از سر دلسوزي بود و هست. دختره من فوق العاده شيطونه. يعني من يك لحظه از اين دختر نميشه غافل باشم يا از جايي خطرناك خودشو اويزون ميكنه يا بالاخره داره يه كار خطرناك انجام ميده. از خوردن اسفنج تي بگيرين الي خوردن خاك باغچه. البته كم غذا بودنش هم برام معضل بود. براي همين ميگم ميفهممت.

    ولي نشستم با خودم فكر كردم كه اگه اينطور موارد قراو باشه اينطوري روح و روانم رو به هم بريزه و من رو يك مادر عصبي و پرخاشگر و حرصي جلوي بچه اي كه داره ازم مستقيما الگو برداري ميكنه جلوه بده، پس من چقدر ميتونم ضعيف باشم؟؟؟؟ اگر خداي نكرده خداي نكرده فردا پس فردا اتفاقات بدتر از اين بيوفته مثلا بلا به دور بيماريي سراغش بياد يا اصلا هر اتفاقه ديگه توي شرايطي كه بچم به يك مادر ارام و قوي نياز داشته باشه، اون موقع چطوري ميتونم اوني باشم كه بايد باشم؟؟؟؟ پس بايد از همين جا ياد بگيرم جلوي خشمك رو بگيرم و اون رو تبديل كنم به مهر ! بو تصميم گرفتم تغيير كنم! چون نه خودم بالكه دخترم خيلي بيشتر به اين تغيير نياز داشت. ه قول همسرتون اون بچه قصد ازارتونو نداره. برعكس خيييييييلي دوستون داره. شما الانمهمترين شخص زندگيشين.


    ااين همه وسواس به خرج دادنت داره هم خودت هم بچت و هم شوهو و زندگيت رو قربانيه غذا نخوردن دخترت ميكنه. ميبيني؟ "قربانيه غذا نخوردن دخترت" . خودت و زندگيت رو قربانيه چيزي كن كه ارزششو داشته باشه. تا زماني كه دخترت سالم و سر حال بازي ميكنه و فعاله اين قضيه ارزش اين همه حرص و استرس رو نداره. فقط و فقط ارامش "تو" اين قضيه رو حل ميكنه.

    شاپرك جان صدتا اشتها اور هم بياري بچه تا وقتي نا اراميه تو رو ميبينه غذا نميخوره. من خودم يك شرايطي رو كذروندم بابت طلاق از همسر سابقم كه باعث شد يك هفته يك دقيقه نخوابم!!! باور ميكني يك شب ٣ تا قرص خواب خوردم ولي باز خوابم نبرد؟؟؟ دليلش استرسي بود كه داشتم

    خدايي نكرده من تقصيرهارو گردن شما نميندازم گلم . فقط دارم سعي مكينم منظورمو واضح برسونم اونم اين كه مهمترين!!! چيزي كه تو و دخترت و كلا خونت به اون نياز دارين ارامشه. اينو خودم تجربه كردم كه بعت ميگم. يكم بيخيالي چاشنيش كن و از زندگيت لذا ببر . اصلا يك روز فقط با دخترت بازي كن بدون اينكه به غذا خوردنش فكر كني. بهش يده. حورد خورد. نخورد هم هيچ. همين كه سالمه پس هيچ اتفاق خاصي نيوفتاده. به بازي با دخترت ادامه بده.

  4. کاربر روبرو از پست مفید تالين تشکرکرده است .

    باغبان (پنجشنبه 23 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.