سلام آقا محمد، اول اینکه هر مشکلی دارید برا خودت اینقدر بزرگش نکن. بعدم اصلا جای ناامیدی نیست چون هر چیزی یه راه حلی داره. اگه تا حالا برطرف نشده لابد درست تشخیص داده نشده و ریشه ای نبوده یا مقطعی و پراکنده دنبال حل مشکل بودی.
من شخص خاصی رو نمی شناسم به عنوان روانشناس، مشاور شاید راحت تر باشه پیدا کردنش. نمی تونی توی اینترنت سرچ کنی و نظرات افراد رو در مورد معرفی یک روانشناس حاذق بخونی؟ ضمن اینکه میتونی به یک مشاور مراجعه کنی و ازش بخوای یه روانشناس خوب در شهرتون یا تهران بهت معرفی کنن. معمولا خود مشاوران، افراد بیشتری رو میشناسن.
شاید دوستان دیگه بتونن بهت کسی رو معرفی کنن اما به نظرم اول مشخص کن چه کسی؟ روانشناس(بالینی داره، روان درمانگر چی) یا مشاور؟ کدومشون مد نظرته و کلا بر اون اساس سرچ بکن یا پرس و جو کن.
مطمئنا با یاری خداوند بزرگ و بعد هم تلاش خودت درست میشه. از خدا کمک بخواه و به او توکل کن.