ببخشید من عجله داشتم و غلط املایی....
ترنم جان تو از رفتا مادر شوهر ناراحتی درسته؟ یعنی اینکه اون حرکاتی رو انجام میده که تو اذیت میشی سه تا راه داری
1- مثل اون رفتار کنی باهاش درگیر بشی فکرتو درگیر کنی و انرژیتو بذاری روش
2- کاملا ازش دوری کنی و مجبور شی بده بشی و خودتو جدا بگیری و به مرور شوهرتو حساس کنی
3- درایت به خرج بدی خودتو در معرض رفتارهاش قرار ندی و روابطتتو باهاش کنترل کنی
احترام خودتو نگه داری تو عروسی نه دختر طرف و عروس فقط وظیفه داره احترام مادرشوهرشو نگه داره و در روابط اون و پسرش مداخله منفی نکنه
روابط تو با خانوادت دوستات و بقیه افراد اجتماع به خودت و همسرت ربط داره نه هیچکس دیگه.. سعی کن مث یه شخص سوم به این قضیه نگاه کنی یه خانمی که ازدواج کرده واسه دیدن دوستاش از یه نفر غیر از شوهرش اجازه یا مشورت میگیره .. چه احساسی داری؟
رفت و امد به اندازه یه عروس کافیه
چی بهت بگم؟ بگم وای چه مادرشوهر هیولایی؟ نه اونم یه ادمه وقتی به یه ادم اجازه بدی ازت سواستفاده میکنه پس بهش اجازه سواستفاده نده موضع نگیر و بحث نکن درباره دلخوریات زیاد به شوهرت نگو ... البته نذار کاملا بی خبر باشه ولی مث یه مقصر باهاش حرف نزن ...
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه








علاقه مندی ها (Bookmarks)