سلام
صبح تون بخیر
یه حرفی میزنم لطفا به خودتون نگیرید اصلا خودم و میگم
بعضی از ما ادم ها هر بلایی سرمون بیاد واقعا حقمونه
تو این جامعه کثیف که دورمون هست هر چقدر ساده تر باشی بیشتر ازت سو استفاده میکنن و باهات بازی میکنن تا موقعی که بهت نیاز دارن
امیدوارم به زودی زندگی جدید رو تشکیل بدید به آرامش و خوشبختی واقعی برسید
امین










علاقه مندی ها (Bookmarks)