سلام دلارا جان
شما خیلی مختصر توضیح دادین و البته با تاکید به نکات منفی همسرتون
هر کسی تاپیک شما رو بخونه بی برو برگشت همسر شما فردی عصبی تلقی خواهد کرد و به ترک ایشون تشویق میکنن
در حالیکه ممکنه همسر شما خصوصیات خیلی خوبه دیگه ای هم داشته باشن
چون استخدام در سازمان های دولتی با ضوابطی همراهه که همسر شما بعضی فیلترهاشو رد شدن
یه جا من خوندم آدمای عصبی قلبهای مهربون و حساسی دارن
(البته نه اون عصبی هایی که در حد آنرمال باشن)
عزیزم هیچ کس در این دنیا کامل نیست
آدمای عصبی بیشتر از هر کسی به محبت نیازمندن اینو باور کن . من با تمام وجود اینو درک کردم
شما آزمایشی دو سه شب به ایشون محبت کن
غذاهای مورد علاقه شون درست کنین
براشون کادو بخرین
بهشون بگین که به داشتنشون افتخار میکنین
و...
اونوقت بیاین اثراتشو برامون بگین
من مطمئنم تغییر میکنن اما اگه دوباره عصبی بودن باز دوستان کمک میکنن
دوست خوبم فراموش نکن با محبت حتی سنگ خارا هم نرم میشه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)