سلام احمدرضا،بنظر من پاسخ اين سوال را نميتواني در اين انجمن پيدا كني اين سوالي است كه بايد پاسخش را بصورت صريح و قاطعانه از شخص مقابلت بخواهي.
و اگر شخص مقابل به هر دليلي اين ارتباط را در اين سطح نگه داشت و شما هم قاطعانه وارد نشدي و به اين ارتباط با تلگرام و درد و دل كردنها و صميميتها ادامه دادي بايد احتمال وابسته شدن و چه بسا شكست عشقي خوردن و تا مدتها توان فراموش كردن را نداشتن را بدهي
پس لطفا به خاطر خودت تكليف اين ارتباط را مشخص كن چون بنظر من باندازه اي كه نبايد وابستگي پيدا كردي، گاهي شكستهاي عشقي چنان ضربه اي مي زنند كه ساختار رواني فرد را تا مدتها بهم مي ريزند.
بايد سهم خودت را باندازه يك طرف اين ارتباط در نظر بگيري و خودت را گرفتار ترديدها و تعلل ها و وجدان دردهاي طرف مقابل نكني









علاقه مندی ها (Bookmarks)