به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 21 از 70 نخستنخست ... 111213141516171819202122232425262728293031415161 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 201 تا 210 , از مجموع 691
  1. #201
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نیکیا نمایش پست ها
    امروز صبح دوباره گزارش کردم
    وقتی گزینه ی ارسال رو میزنم اون صفحه بسته شده و وارد صفحه ی اصلی سایت میشم نمیدونم کار دیگه ای هم باید انجام بدم یا نه...
    منظورم از شیوه ابلاغ این بود که اگر هم گزارشم ارسال نمیشه یا نشده الان که شما به عنوان یکی از مدیران سایت در جریان قرار گرفتید بزرگواری کرده و پست های درخواستی رو پاک کنید... چون مهم در جریان قرار گرفتن شماست که در حال حاضر در جریان هستید...
    سپاسگزارم
    سلام خانم نیکیا

    چرا می خواید پستتونو حذف کنید؟، شما نظرتونو گفتید. توی حقوق کسی رو به خاطر ابراز نظرش محکوم نمی کنند.

    ضمن اینکه در ادامه پست اولتون توضیحاتی رو تاکید کردید که کسی برداشت اشتباهی نکنه و قطعا کسی این برداشت رو نمیکنه.

    پس دیگه جای نگرانی نداره؛ اینجاییم که برداشت اشتباه نکنیم و بی جهت دلگیر نشیم حتی اگر اون توضیح رو نمیدادید. پس لزومی نداره که بعد از دو روز همچنان درخواست حذف بدید.

    و ذهنتون رو بی جهت درگیر کنید.

    خصوصا که فردا عیده. تبریک میگم بهتون و همین طور به همه.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : پنجشنبه 09 شهریور 96 در ساعت 20:45

  2. 6 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 10 شهریور 96), paiize (جمعه 10 شهریور 96), tavalode arezoo (جمعه 10 شهریور 96), گیسو کمند (پنجشنبه 09 شهریور 96), نیکیا (پنجشنبه 09 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 09 شهریور 96)

  3. #202
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام عزیزان همدردی
    ان شالله همتون سلامت باشین.
    اینکه تونستم با این کاربری بیام چون با کامپیوتر اومدم اما هنوز با گوشی نمیتونم بیام

    دوباره سردرگم شدم... پایان نامم خیلی عقبه، همسرم خیلی اوقات شاکی و ناراضیه و در اون زمان شرایط بدی داریم، کوچولو تمام تایم بیداریش باید پیشش باشم تا اروم باشه، مشکلات رابطه همسرم با خانوادم و لجبازی دو طرف، خستگی از اینهمه فشار، دست تنها بودن تو کار خونه و نگهداری پسرم، نا رضایتی شدیدددد از خودم از اخلاقم از رفتارم از رابطم با خدا، نگرانی از آینده فرزندم در بین این هیاهو....

    دلم تغییر میخواد یک تغییر بزرگ... اما نمیدونم چطوری و از کجا...
    برای دلم دعا کنید
    ویرایش توسط شمیم الزهرا : پنجشنبه 09 شهریور 96 در ساعت 23:36

  4. 9 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 10 شهریور 96), mohamad.reza164 (پنجشنبه 09 شهریور 96), paiize (جمعه 10 شهریور 96), فکور (شنبه 11 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (شنبه 11 شهریور 96), گیسو کمند (جمعه 10 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 09 شهریور 96), شیدا. (چهارشنبه 15 شهریور 96), صبا_2009 (جمعه 10 شهریور 96)

  5. #203
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    دوباره سردرگم شدم... نا رضایتی شدیدددد از خودم از اخلاقم از رفتارم از رابطم با خدا
    سلام شمیم جان عیدت مبارک
    به نظر میاد کمی دچار وسواس شدی .

    رابطه با خدا :
    برای کسی که ساعتها سر سجاده نمازش با خدا حرف میزنه و از مناجات باهاش لذت میبره ، وقتی به هر دلیل مثل کمبود وقت ازین فضا دور میشه ، دلتنگی و احساس نیاز به مناجات و استغاثه و توبه از یک طرف و شرمندگی پیش خدا که چرا وقت نمیزاره هم از طرف دیگه ، باعث کلافگی و نارضایتی از خود میشه

    اما

    شمیم عبادت و تشکر از خدا که فقط این نیست ، حالا که وقتشو نداری انقد به خودت سخت نگیر ، نماز اول وقت و با حضور دل کفایت میکنه اگه واقعا گیر بودی خدا تا قضا نشه ازت میپذیره نماز اول وقت رحمته آخر وقت عفوه.

    همین که از تهه دل بخاطر کوچولوت ازش ممنون باشی عبادته ، وقتی داره شیر میخوره یا میخوابه به عظمت خدا فکر کنی و ناتوانی خودت عبادته ، کمک به دیگران هرچند کوچیک باشه ، با اینا راضی شو فعلا. به قول خواهرم میگفت ما نفهمیدیم بالاترین عبادت چیه ، توی هر محله ای یه بیلبورد زدن با یه جمله متفاوت یکی نوشته نماز اول وقت بالاترین عبادته ، یکی نوشته علم آموزی یکی احترام به بزرگتر محبت به پدر و مادر ، دستگیری از ضعیف و... ولی خوب همشون عبادتن و خوبم هستن .
    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    دست تنها بودن تو کار خونه و نگهداری پسرم

    دلم تغییر میخواد یک تغییر بزرگ... اما نمیدونم چطوری و از کجا...
    برای دلم دعا کنید
    معلومه که خیلی سرت شلوغ شده و وقت کم میاری خیلی سخته و خسته کننده است

    کار خونه :
    توی محلتون آگهی بده یا توی روزنامه که یه خانم تمیز و خونه دار وقتی خودت خونه ای هرروز 3-4ساعت بیاد واست نظافت کنه و حتی غذاتو بپزه ،
    اولش سخته ولی بعدش خودش یاد میگیره بدون اینکه تو بگی کارارو انجام بده ، لباسارو بندازه لباسشویی ببره پهن جمع کنه ، جارو و گردگیری و سرویس بهداشتی و..

    میدونی به همین راحتی چقدر کارت سبک تر میشه و به آرامش میرسی ، این آرامش رو به فرزندت و همسرت و خونه ات هم برمیگردونی متقابلا این اضطرابی که الان داری هم داری منتقل میکنی .

    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    نگرانی از آینده فرزندم در بین این هیاهو....

    نگرانی داره ولی نه تا این حد
    به نظرم کمی وسواستو تعدیل کن.
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : جمعه 10 شهریور 96 در ساعت 01:03

  6. 8 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 10 شهریور 96), mohamad.reza164 (جمعه 10 شهریور 96), paiize (جمعه 10 شهریور 96), المای (سه شنبه 28 شهریور 96), بی نهایت (جمعه 10 شهریور 96), باغبان (جمعه 10 شهریور 96), شیدا. (چهارشنبه 15 شهریور 96), شمیم الزهرا (سه شنبه 14 شهریور 96)

  7. #204
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام به همگی مخصوصا شمیم الزهرای عزیز که دلم خیلی واست تنگ شده بود مامان مهربون
    نمیتونم زیادبنویسم فقط اینو بگم که تربیت وپرورش فرزندت به نحو احسنت بهترین عبادته...منم حساس شده بودم روی رابطه ام باخدا....نمازم دیرمیشد یاکیفیتش پایین اومده بود ونمیتونستم مثه قبل بعدازنمازبشینم ودعا کنم...
    امابعدش که دراین موردمطالعه کردم دیدم که نه اینجوریاهم نیست...کاری که من دارم میکنم ولسه بچه ام وواسه خونه داری وشوهرداری تواین شرایط خیلی ثوابش بیشتره وخدااینوبیشترمیپسنده...یه روایت هست ازامام خمینی دقیق نمیدونم چیه اما مضمونش این بودکه میگفت حاضره ثواب همه عبادتهاش روعوض کنه باکاری که مادربچه هاش واسه رشد وتربیت فرزندانش میکرد
    عزیزم تغییرازاین بزرگتردیگه!!!!یه کوچولو اضافه شده به زندگیت که همه مسولیتش باتوئه...بخداخودش سخت ترین شغله...
    بزارکمی بزرگتربشه انگارداری بچه گی های خودتودوباره تجربه میکنی که این یه فرصت فوق العاده ست...قدراین روزهاروبدون...تموم میشه میره...
    دررابطه با همسرت هم اگه خولستی تاپیک بزن تادونه دونه مشکلاتت روباهم دیگه باکمک دوستان اینجا بررسی کنیم
    موفق باشی عزیزم
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  8. 8 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 11 شهریور 96), miss seven (جمعه 10 شهریور 96), sia518 (یکشنبه 12 شهریور 96), فکور (شنبه 11 شهریور 96), بی نهایت (جمعه 10 شهریور 96), باغبان (جمعه 10 شهریور 96), شیدا. (چهارشنبه 15 شهریور 96), شمیم الزهرا (سه شنبه 14 شهریور 96)

  9. #205
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array


    سلام به همه یاران همدردی

    کم کم گرمای طولانی امسال داره رو به خنکی میبره ولی باز مثل کسی که به زور دست و پاش گرفتن دارن میبرنش بیرون ،گاهی دوباره فرار میکنه و برمیگرده

    یک خبر واتفاق خیلی خوب در زندگیم پیش اومده که هنوز خودم هم باور نمیکنم شاید در حد یک معجزه تا چند روز دیگه کاملا مطمئن میشم

    دعا کنید راست باشه

    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  10. 13 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    m.reza91 (چهارشنبه 15 شهریور 96), miss seven (شنبه 11 شهریور 96), mohamad.reza164 (شنبه 11 شهریور 96), paiize (سه شنبه 14 شهریور 96), sia518 (یکشنبه 12 شهریور 96), فکور (شنبه 11 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 14 شهریور 96), نیلوفر:-) (دوشنبه 13 شهریور 96), مهرااد (شنبه 11 شهریور 96), باغبان (شنبه 11 شهریور 96), شیدا. (چهارشنبه 15 شهریور 96), شمیم الزهرا (سه شنبه 14 شهریور 96), صبا_2009 (شنبه 11 شهریور 96)

  11. #206
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    به خدا توکل کردم ،،، چون میدونستم خدا بر هر کاری قادره و هر چی برای ما میخواد بر اساس خیر و مصلحت ماست ،،، من الآن حالم خوب نیست و استرس دارم و نمیدونم چه خواهد شد ولی مرتب با خودم میگم تو توکل کردی و از خدا کمک خواستی ،، خدا خیلی بزرگه و حتما همه ی برنامه هاش حکمتی داره

    من دلم روشنه ،،، خدایا دوستت دارم

  12. 10 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 14 شهریور 96), m.reza91 (چهارشنبه 15 شهریور 96), paiize (سه شنبه 14 شهریور 96), sia518 (دوشنبه 13 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 14 شهریور 96), نیلوفر:-) (دوشنبه 13 شهریور 96), المای (سه شنبه 28 شهریور 96), باغبان (دوشنبه 13 شهریور 96), شیدا. (چهارشنبه 15 شهریور 96), شمیم الزهرا (سه شنبه 14 شهریور 96)

  13. #207
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    خلاصـــــــــــــــــــــ ــه رفتم انتخاب واحد کردم

    انگار تا نخونمش ول کنم نیست

    بی میلی شدیدی بهش داشتم ولی حالا که اقدام کردم دوست دارم ادامه بدم و ذهنم رو درگیر مسایل درس و علم و...کنم

    به طرز عجیبی برنامه هام جور شد و من نتونستم درسم رو ادامه ندم

    سنواتم رو به پایان بود درحالی که من یک واحد هم پاس نکرده بودم ولی اون هم به لطف خدا درست شد

    خدا رو شکر

  14. 9 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 14 شهریور 96), m.reza91 (چهارشنبه 15 شهریور 96), miss seven (سه شنبه 14 شهریور 96), mohamad.reza164 (چهارشنبه 15 شهریور 96), paiize (سه شنبه 14 شهریور 96), باغبان (سه شنبه 14 شهریور 96), شیدا. (چهارشنبه 15 شهریور 96), شمیم الزهرا (سه شنبه 14 شهریور 96), صبا_2009 (سه شنبه 14 شهریور 96)

  15. #208
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام.
    حالم خوب نبود.
    کمی قرآن خواندم .
    خیلی وقت بود لایش را هم باز نکرده بودم.
    خاک گرفته بود در قفسه ی کتابخانه ی کنار پنجره.
    الان هم آسمان مست علی اصغر شاهزیدی گوش میدهم.
    حالم هم خوب است. :-)
    بدرود.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  16. 8 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 شهریور 96), miss seven (چهارشنبه 15 شهریور 96), mohamad.reza164 (چهارشنبه 15 شهریور 96), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 16 شهریور 96), بی نهایت (چهارشنبه 15 شهریور 96), باغبان (چهارشنبه 15 شهریور 96), شیدا. (چهارشنبه 15 شهریور 96), صبا_2009 (چهارشنبه 15 شهریور 96)

  17. #209
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    خلاصـــــــــــــــــــــ ــه رفتم انتخاب واحد کردم

    انگار تا نخونمش ول کنم نیست

    بی میلی شدیدی بهش داشتم ولی حالا که اقدام کردم دوست دارم ادامه بدم و ذهنم رو درگیر مسایل درس و علم و...کنم

    به طرز عجیبی برنامه هام جور شد و من نتونستم درسم رو ادامه ندم

    سنواتم رو به پایان بود درحالی که من یک واحد هم پاس نکرده بودم ولی اون هم به لطف خدا درست شد

    خدا رو شکر
    سلام فرشته جان

    آفرین عزیزم خیلی خوشحالم که میخوای ادامه تحصیل بدی ،،، تبریک

    فقط یه چیزی خواهرانه میگم : اگه تو درس افتادی سعی کن خیلی به خودت فشار نیاری و غرق در درس نشی تا خدایی نکرده اذیت بشی چون من دیدم در اطرافم اونایی که به شدت درس میخونن و اذیت میکنن خودشون و روانشون رو ،،، آهسته و پیوسته هیچ عجله ای نیست .

    برات آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم دوست خوبم






    و اما حال خودم :

    خیلی نگرانم ،،، خیلی احساس افسردگی شدید ،،، از دست دادن انگیزه ،،، نمیدونم چطور کسی که امیدی به آینده نداره میتونه شاد باشه و زندگی عادیش رو بکنه ؟

  18. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 16 شهریور 96), گیسو کمند (دوشنبه 27 شهریور 96), المای (سه شنبه 28 شهریور 96)

  19. #210
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    سلام دوستای گلم... حالتون خوبه ؟

    خب دیگه وقت رفتنه ....

    من دیگه مدیون خودم نیستم.چون میدونم با تمام دل و جونم تلاش کردم و تلاش کردم و تلاش کردم.ولی نشد که نشد که نشد یا شایدم خدا نخواست.

    من به اندازه خودم پول جمع کردم.پس دیگه حرص و طمع زیادی موقوف.قصد دارم ماشین و خونمو بفروشم و این بدهیا و وامای لعنتی رو صاف کنم.آخه من اپارتمان ۱۲۰ متری و ماشین شاسی بلند میخوام چه کار؟
    نزدیک به ۱۸۰ میلیون قرض و وام و بدهی دارم.اصلا اسمشم که میاد سرم سوت میکشه.این دفعه که ضرر کردم یاد میگیرم لقمه گنده تر از دهانم بر ندارم.

    اصلا مگه به غیر از این بود که من اینا رو فقط به خاطر اون میخواستم؟! حالا هم به درک ضرر.فقط از زیر این استرس و فشار که بیام بیرون ، کافیه.بقیشم مفت چنگ دلال و دزد و مشاور املاکی.

    قصد دارم از کار فعلیم استعفا بدم.دیگه نا ندارم از خروس خون صبح تا بوق سگ واسه چندرغاز بیشتر جون بکنم و اخرشم هشتم گروی نه باشه.همین که دو سه ساعت در طول روز کار کنم ، جوابگوی مخارج من خواهد بود.البته اگه دوباره هوس خونه بزرگ و ماشین شاسی بلند نزنه به سرم.

    والا من توی آرایشگاه فقط از صبح تا ظهر قیچی میزدم و آخر ماه شیرین سه تومن کاسب بودم.ولی الان چی؟ تا ساعت پنج شیش بعد از ظهر سرکارم و هیچی به هیچی.به این میگن خر حمالی.من کار میکنم یکی دیگه میخوره.البته کارم اسم و رسم داره.همه صدام میکنن آقای مهندس!!!

    الان که دیگه واسم فرقی نمیکنه.اون موقع آره بحثش جدا بود.دلم میخواست اون ، موقعیت اجتماعیمو چوب کنه و بزنه تو سر ننه باباش یا فک و فامیلش.وگرنه آرایشگری علاقه شخصی منه و یه تار موی مشتری رو با هزار از این شغلای با کلاس عوض نمیکنم.به خدا!!!

    اصلا حالا که اون نیست دوس دارم به سبک خودم زندگی کنم.هر کسی هم که خوشش نیومد، از همین تریبون اعلام میکنم گور باباش.

    همین فردا صبح از شغلم استعفا میدم و بعد از اینکه آپارتمان و ماشینمو فروختم، برمیگردم شهر خودمون.آدم توی این هوا نفسش میگیره به خدا

    دو سه ماهی توی شهر خودمون ول میچرخم و هوا میخورم ، تا ببینم بعدش چی پیش میاد.شاید بار و بندلیمو جمع کردم واسه دو سه سالی رفتم پیش داییم استانبول.خیلی تعریف میکنه ، برم ببینم تعریفی هم هست واقعا یا نه !!!

    اصلا حالا که فکر میکنم ، خوب شد که رفت... والا!!!...من چقدر برنامه با حال داشتم و نمیدونستم.

    دیشب نزدیک به پنج ساعت(از هفت تا دوازده) توی خیابون پرسه میزدم و زار زار اشک می ریختم.زخمای دلم بدجوری تازه شده بودن و اگه گریه نمیکردم حتما الان کنج بیمارستان دراز به دراز افتاده بودم.پدرم اگه کنارم بود حتما بهم میگفت که قوی باش. مرد که گریه نمیکنه و ... . خدا رو شکر که اینجا نیس.اصلا کی گفته مرد گریه نمیکنه؟! بگین کی بوده تا خودم برم پدرشو در بیارم!!!

    میخوام یه چند وقتی از دنیای مجازی فاصله بگیرم و سرم به بدبختی واقعی خودم گرم باشه.اصلا نسل من هر چی بدبختی میکشه از همین دنیای مجازیه.به هر حال اگه ما رو دیگه ندیدین به بزرگواری خودتون حلال کنین و ببخشین.البته شاید یکی دو سال دیگه برگشتم ، یه سری بهتون زدم.ولی قول نمیدم!!!

    دیشب یه بسته سیگار گرفتم و الان مرددم بکشم یا نکشم !!! بی خیال بابا ،میکشم.دنیا دو روز که بیشتر نیس !!! هست؟!

    البته الان بدجوری خوابم گرفته. خیلی خوبه که دیگه نباید صبح زود برم سر کار.همون ساعت دوازده میرم استعفا میدم و بعدشم میرم یه پرس چلو کباب میزنم تو رگ.

    من نمیدونم چرا دنیای به این سادگی رو این همه سخت میگیریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خب مگه کرم داریم؟!

  20. 7 کاربر از پست مفید سرشار تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (دوشنبه 27 شهریور 96), گیسو کمند (دوشنبه 27 شهریور 96), آنیتا123 (دوشنبه 27 شهریور 96), الهه زیبایی ها (دوشنبه 27 شهریور 96), المای (سه شنبه 28 شهریور 96), باغبان (دوشنبه 27 شهریور 96), عشق آفرین (سه شنبه 28 شهریور 96)


 
صفحه 21 از 70 نخستنخست ... 111213141516171819202122232425262728293031415161 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.