سلام مهندس
این چیزی هست که شاید یه روزی گریبان همه ما بشه .
یکی از دلایلی که باعث میشه ماها بعضی موقع ها از کلمه " ما " بشیم به " من " می تونه یکیش همین اصلی ترین هدف کاری باشه ،،، که بعضی موقع ها فراموش می کنیم
در واقع هدف اصلی یادمون میره !
به نظرم اگر فرد به این باور برسه و بدونه که اگر تیم موفق بشه ،،شرکت موفق میشه و شرکت موفق بشه خودشون موفق میشند !،،، بیشتر چیزها درست میشه
همه ی اینها باید در چارچوب و ساختار خوبی تعریف بشه،،،
یعنی یه کارمند خودش به این باور برسه ،،،و از طرفی مدیرانش هم این باور را داشته باشند و باور اینکه ،،این مهندسان و کارمندان هستند که دارنند به ما کمک می کنند در توسعه شرکت ،،
اون موقع اون مدیر می دونه باید چی کار کنه و چطوری قدر کارمندانش را بداند .
اگر یکی از این دو مورد خراب بشه ،،،،اون موقع کلمه ما تبدیل میشه به کلمه من !
اون موقع خطر ورشکستگی و هک و ...وجود داره
........................
ولی به نظرم حتی اگر مدیران بخش خودت هم این باور را نداشته باشند ،،محمد ر ضا باید برا ی خودت برنامه شخصی داشته باشی ،،،برنامه ای که خودت را قوی ترکنی - خدمتت را بهتر کنی و موقع و زمان مناسب ،،هدف های خودت را اجرا کنی ! ،،،هدفی که شرکت بهتری بری و یا برای خودت کار کنی .
که قطعا این هدف را داری .
( عجب جمله سنگینی - قابل شما را نداشت )
موفق باشی محمد رضا![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)