ممنون از همه تون برای پی گیری این تاپیک
تصورم این بود که موضوع تاپیک خیلی مورد علاقه و توجه دوستان همدردی قرار نگیرد.
آقای sia تقریبا بیشتر مسافرتها یک روزه و خسته کننده هستند. البته از همان هم لذت می برم ولی برای عوض شدن حال و هوا واقعا نیازمند یک مسافرت با همسفر کم و آرامش بخش هستم که حداقل تا چند ماه آینده امکانش نیست.
حتی این سفر رو هم به بعد از تصمیم در مورد شغلم موکول کردم :)
آقای یک دوست
به نظرم آدم نسبتا شادی هستم و اگر نشانه های کوچکی از افسردگی هم ببینم با تفریحات (حتی تنهایی) تغییر روحیه میدم. چند مورد برای ازدواج بودند که به دلیل مشکلی در خودم رد کردم (به نوع مشکل نمی تونم اشاره کنم) هر چند از لحاظ دیگه شرایط بدی برای ازدواج ندارم.
برنامه های ورزش و یا مسافرت های یک روزه دارم ولی فکرم همیشه مشغول بی انگیزه گی در مورد کار و پر از استرس هست.
فکر می کنم توقعم از خودم خیلی زیاد هست. با داشتن مدارک تحصیلی از دانشگاه های خوب نمی تونم به یک شغل کارمندی راضی بشم و از طرفی توانایی نگه داشتن هر دو شغل رو در خودم نمی بینم. حداقل برای الان...
باعث شده نتونم تصمیم درست بگیرم










علاقه مندی ها (Bookmarks)