ممنون از همه تون برای پی گیری این تاپیک

تصورم این بود که موضوع تاپیک خیلی مورد علاقه و توجه دوستان همدردی قرار نگیرد.

نقل قول نوشته اصلی توسط sia518 نمایش پست ها
سلام.
من تو شرايط شما بودم بهترين كار تعطيل كردن همه چيز و رفتن به مسافرت هست حال و هواتون عوض شد بعد تصميم بگيريد.
موفق باشيد
آقای sia تقریبا بیشتر مسافرتها یک روزه و خسته کننده هستند. البته از همان هم لذت می برم ولی برای عوض شدن حال و هوا واقعا نیازمند یک مسافرت با همسفر کم و آرامش بخش هستم که حداقل تا چند ماه آینده امکانش نیست.

حتی این سفر رو هم به بعد از تصمیم در مورد شغلم موکول کردم :)



نقل قول نوشته اصلی توسط Ye_Doost نمایش پست ها
"در ضمن احتمال اینکه مجرد بمانم زیاد هست. و در حال حاضر تنها مشغولیتم کارم هست."

دلیلی نداره مجرد بمونید. شما هر جور ظاهر و باطنی داشته باشید به همان تناسب براتون امکان ازدواج هست مگر اینکه خودتون نخواهید ازدواج کنید. حرف تون افسرده گی رو القا می کنه. مطمئن هستید دچار افسرده گی نستید؟ شاید هم دچار شکست عشقی شده اید که بعد از مدتی فراموش می کنید.
آقای یک دوست
به نظرم آدم نسبتا شادی هستم و اگر نشانه های کوچکی از افسردگی هم ببینم با تفریحات (حتی تنهایی) تغییر روحیه میدم. چند مورد برای ازدواج بودند که به دلیل مشکلی در خودم رد کردم (به نوع مشکل نمی تونم اشاره کنم) هر چند از لحاظ دیگه شرایط بدی برای ازدواج ندارم.


نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
سلام

کار کشیدنه زیاد از بدن و ذهنتون شمارو خیلی خسته و زده کرده..

فعلا بجای پرسیدن در مورد انتخاب کدوم شغلتون, یه مسافرت چن روزه یا یک روزه تشریق ببرین.. اگه مسافرتتون توام با ورزش باشه کل انرژی منفی شما تخلیه شده و ذهن شما برای تصمیم گیری بهتر باز خواهد شد..

برنامه های ورزش و یا مسافرت های یک روزه دارم ولی فکرم همیشه مشغول بی انگیزه گی در مورد کار و پر از استرس هست.


فکر می کنم توقعم از خودم خیلی زیاد هست. با داشتن مدارک تحصیلی از دانشگاه های خوب نمی تونم به یک شغل کارمندی راضی بشم و از طرفی توانایی نگه داشتن هر دو شغل رو در خودم نمی بینم. حداقل برای الان...

باعث شده نتونم تصمیم درست بگیرم