دوست عزیز شما یه دل خوش واسه شوهرت گذاشتی که اون خوب و عاشقانه و رمانتیک باهات رابطه برقرار کنه؟اعتماد به علاقه اولویت داره
شما 100هزارتومن پول رو جایی که احتمال باشه ازدست بره به امانت نمیگذاری
اونوقت آدم عشق و علاقش رو میخواد وقف یه نفر کنه اعتماد نمیخواد؟
همینکه اقدام به جبران و جدایی و ...نکرده یعنی زندگیشو دوست داشته شاید زمان لازم داشته
کاش فکر زندگیت بودی که چندبار مچتو نمیگرفت ،چت کردن با دوست شوهرت با این دل خوشی که اونم بدش نمیاد باهات باشه( برای هر زنی جذابه که خواستنی باشه) اما در مقابلش زندگی و شوهرت بودن که هم ازشون غافل شدی هم بهشون خیانت کردی
بااوضاع بد مالی که تعریف کردی شوهرت حاضرشده توی شهر دیگه درس بخونی بعداز خیانت هم بخشیدت حالا شما اسمش رو بزار شیطنت و باز هم دوستت داشته که خواسته بچه دار بشه اما شما متاسفانه قدر زندگیت رو ندونستی و میگی سمت اون جذب میشدم
درصورتی که یه هوی و هوس زودگذر بوده مخصوصا که قبول داری شوهرت بهتر از هرکسی بدده واست ...بهتربود افکارتو کنترل کنی و چت و رابطه رو قطع کنی
اگر شما چند بار مچش رو میگرفتی الان چه حسی داشتی... شوهرت هم سابقه این شیطنت!!! هارو داشته؟
به یه روانشناس مراجعه کن لطفا
ان شاالله تاثیر این فشارهای روحی که بخاطر اقدامات اشتباه بوده کم میشه و زندگیرو از نو میسازید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)