به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 59

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 09 اسفند 98 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1396-5-08
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    3,016
    سطح
    33
    Points: 3,016, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    15

    تشکرشده 134 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array
    قربون شکلت
    رفیق من

    من برای بلند مدت میگم که مجبوره برگرده و اگر هم بره دوباره باز برمیگرده . من که نمیگم در عرض یکی دو هفته قضیه OK میشه!!

    ما اینجا جادوگر و کف بین که نیستیم که!! وقتی میگم عجول هستی اینه . . .

    بزار خیالت رو راحت کنم . باید بدونی که در 2 تا 3 ماه آینده انقدر زنت حرفش رو مدام عوض میکنه تا آسی بشی . شما با این وضع عجول بودن که بیچاره ای . لازم شد یکبار دیگه کل نظرات بنده رو با این دید بخونی که من منظورم اینه که باید فقط دنبال این باشی که در «بلند مدت» و با صبر جواب خواهی گرفت . من هیچ جمله ی جادویی بلد نیستم که به کسی بگم و اون بره زنش رو رام کنه! بنده دارم از رفتارهای صحیح و مواضع منطقی حرف میزنم که اگر با صبر همراه بشه ، ظرف 6 ماه آینده وضعیت در کنترل شما در میاد . البته ممکنه حتی تا 2 سال هم زنت همچنان ناسازگاری هایی داشته باشه . . .

    اگر توان تحمل این ماجرا رو نداری ، من راه حلی برای شما سراغ ندارم . ولی توصیه ی من اینه که باید صبر کنی و زنت رو از نو بسازی . واقعیت اینه که زنت و خانوادش به سادگی و عجول بودن شما پی بردن و دستت رو خوندن و در حال سوء استفاده هستن . حالا شما میخای ما با یک جمله ی جادویی ظرف یکی دو هفته همه چی رو OK کنیم؟؟ از این خبرا نیست :

    چون همسفر عشق شدی مرد سفر باش هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش

    آره داداش ، وضعت زیاد خوب نیست و حالا حالاها باید منتظر سختی کشیدن باشی ولی بعد از 2 تا 3 ماه به تدریج نتایجی حاصل میشه و بعد از 2 سال هم زندگی به ثبات میرسه . بنده خودم با اجازت همه این گرفتاری ها رو چشیدم داداش!

  2. کاربر روبرو از پست مفید behzzad تشکرکرده است .

    mchavoshifans (چهارشنبه 08 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.