به نظر من تو یک رابطه بلاخره یکی باید کوتاه بیاد تا رابطه حفظ بشه من خودم اوایل ازدواج به هیچ وجه کوتاه نمیومدم اما بعد فهمیدم که اشتباهه و همیشه اشتباه بالا میگیره سعی کنید کوتاه بیاید و گرنه رابطه خراب میشه