کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 2 در 2 پست
به نظر من تو یک رابطه بلاخره یکی باید کوتاه بیاد تا رابطه حفظ بشه من خودم اوایل ازدواج به هیچ وجه کوتاه نمیومدم اما بعد فهمیدم که اشتباهه و همیشه اشتباه بالا میگیره سعی کنید کوتاه بیاید و گرنه رابطه خراب میشه
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)