ببین دوست عزیز من نمیخوام در مورد اینکه چرا این کار حلاله باهات بحث کنم.فقط ازت میخوام به عنوان یک زن و یک مادر تصور کنی این اتفاق برای دختر خودت بیفته
آیا اون موقع هم میتونی بگی این کار اسمش خیانت نیست و با بیتفاوتی درد و رنج و زجر کشیدن و ضجه های دخترت رو ببینی.
اگر جوابت مثبته پس این کار و بکن.چون خیلی وقتها ما جواب کارهامون رو در همین دنیا میبینیم.
هر چند بعید میدونم جوابت مثبت باشه.چون من به عنوان یک غریبه دلم برای زنی که نمیشناسمش (همسر اون آقا) به درد میاد و از همین الان دارم درد و رنج و
گریه های اون و طلاق عاطفی اون از همسرش رو در ازای اینکه برای مدت کوتاهی نیازهای عاطفی شما ارضا بشه رو احساس میکنم.
در مورد همسر سابقت هم مثل هر رابطه دیگه ای هنوز زوده که بهش فکر کنی.فقط خوشحال باش که اونقدر خوب بودی که همسر سابقت هم قدرت رو الان که از
دستت داده دونسته . پس خوبی خودت رو حفظ کن و خودت رو تبدیل به یه انسان پلید و خانمان سوز نکن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)