سلام مریم جان
هر حرفی حتی غیر مستقیم و در لفافه یا هر حرکت اضافه ای از طرف شما فقط نتیجه عکس میده یعنی اگه خنثی باشه حسش به شما که ظاهرا این جوره..هر رفتار یا کلامی مبنی بر علاقه شما فقط باعًث میشه حتی از شما بدش هم بیاد..خواهر گلم باور کن پسرها همین جوری کلی اعتماد به نفس دارن حالا ممکنه با رفتار اشتباه باعث بشی که اون پیش خودش فکر کنه چه خبره و شما در مقابل کوچیک بشی...تنها کاری که به نظرم در راستای خواسته ات اگه کور سوی امیدی باشه که تو دل اون اقا محبتی جرقه بخوره فقط و فقط بی اعتنایی و بی تفاوتی و نادیده گرفتنه ..انگار کن همچنین ادمی اصلا وجود نداره..که اگه این کار رو کنی در خوشبینانه ترین حالت اگه کور سوی امیدی از علاقه به شما تو دلش باشه خودش به سمت شما راهش رو پیدا میکنه و در بدبینانه ترین حالت که اون اقا هیچ حسی نداشته باشه عزت نفس و شخصیت شما حفظ میشه..راستش به عنوان یه دختر باید ناز داشته باشی نه نیاز..مراقب خودت باش دوست گلم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)