ریحانه خودمونه که
کجایی؟ خوبه که باخبر خوشی اومدی عزیزم
مادر شدنت رو بهت تبریک میگم .
ریحانه می دونم خودت میدونی فقط میخوام یاداوری کنم:
یک مساله مهم اینه تو الان مادر شدی و بچه ات در درونت در حال جون گرفتنه
بچه ای که حال بعد تولدش تحت تاثیر این مرحله است .
حالا دیر یا زود!!!
افکار حاشیه ای رو دور بنداز فکر نکن همسرت دوست نداره فقط بخاطر احساس مسولیته که میخوان همه چی اوکی باشه بعد پدر بشن پس مطمان باش وقتی به دنیا اومد عاشقش میشه و زندگی تون پر از شهد و شکر میشه .
تو احساس داری بهش فقط جا نیفتاده انقدر ذهنت رو ازین فکرهای نگران کننده پر کردی که جایی برای بروز احساست نسبت به بچه ات نمونده .
خودت از بودنش خوشحال باش و اجازه بده به همسرت هم منتقل بشه تنش هارو کم کن و به خودت برس.
تازه اصلا هم فکر نکن زوده کار خوبی کردی حتما از پسش برمیایین به امید خدا .
ریحانه جان وقتی خدا اراده می کنه و فرزندی بهت میده رزق وروزی و شادی وجود اون رو هم میده .
فقط خودت رو رها کن و نظاره گر این زیبایی باش قضاوت نکن خوبه یابده دیره یا زوده همسرم خوشحاله یا ناراحته
بذار همسرت هم خودش ببینه و نظاره گر باشه مسوول همه چیز نیستی
ترس ها و نگرانی هات رو دور بریز و از خدا شکرگزاری کن و نگران همسرت هم نباش.
ریحانه میتونی رو همسرت هم تاثیر بذاری ولی اصرار نکن آروم باش.
نمیشد بمونی پیش همسر جونت؟
طبیعیه که براش سخت باشه .










علاقه مندی ها (Bookmarks)