سلاممتاسفانه بعضی از دوستان هم به جای حالا انرژی مثبت دادن یا مثلا یه راهکار درست دادن حاال در حد دل خوش کنک میان حرفایی میزنن که کلا منو داغون میکنه همون یه زره امید وانگیزه منو هم ازم میگیرن واقعا بعضیا حتی دیدن اسمشونبهم انرژی منفی میده پس خواهش میکنم بلد نیستی راهنمایی کنی یا به کسی امیدواری بدی یا لااقل همدردی کنی بهتره اصلا هیچ نظری ندی چون تو جای من نبودی و نیستی وهیچ وقت هم نخواهی بود برو به زندگی خوش وخرم خودت برس بزار ادمایی مثل من هم برای احساسشون حالا یا به قول شما توهم تا دلشون بخواد بجنگن بلاخره یا میبازن یا میبرن احتیاج به دلسوزی شما ندارم.
تنفرت هم مثل عاشق شدنت پنهون میکنی خب مستقیما از اسم کسی که منظورته استفاده کن نه بعضی ها.
نمیدونستم تا این حد رسیدی که بخاطر تصور خوشبخت بودن کسی بهش حس تنفر پیدا میکنی !!! :)
نمیدونم به کی گفتی این هارو ولی اگر با منی (چرا که مطمانا به کسایی که لایک و تشکر زدی نگفتی )باید بهت بگم که برعکس تو من از خودم انرژی مثبت میگیرم :) حتما به درونت رجوع و انرژی هات رو درمان کن تا به اسمم حس منفی نداشته باشی هرچند من تو تاپیک شما نخواهم بود که انرژی ای هم داشته باشی .
هیچ کس هم عاشق یه مجموعه ای از انرژی های منفی نمیشه مگر اینکه خودش پر باشه از منفی اینو مطمان باش.
من به این خاطر به تاپیک اومدم که:
1- فکر میکردم دوستمی و برام مهم بودی و فکر میکردم با گفتن چیزی که فکر میکنم درسته کمکت میکنم حتی اگر منظور اون شخص ازدواج بود میخواستم بدترین حالت رو بهت نشون بدم تا غرق نشی نمیدونستم اومدی خودت رو گول بزنی وبخواهی یسری ادم کمک کنند تو خیالت بال بزنی .
2- به این خاطر بود که نمیخواستم تجربه من رو تکرار کنی
وقتی چند سال پیش الکی فکر و دلم رو مشغول کسی کرده بودم که نمیشناختمش و فقط ظاهرا ادم باشخصیتی میمومد
کسی که بخاطر ابراز احساسای دوپهلوش که مثلا عاشقم شده ولی خواستگاری نمیکرد چون بعدا فهمیدم زن داشته و من الکی ذهنم رو درگیر کرده بودم
اون یه ادم نا متعهد بود که به خودش اجازه داده بود باوجود متاهل بودن عاشق کس دیگه بشه
ولی من خودم رو مقصر دونستم چون خودم مسولیت سلامت روح و جسممو دارم خودم بودم که وقتم رو هدر داده بودم با فکر کردن به اون (هرچند رابطه ای نبود ولی با این همه باز بار روانی داشت)
ریسک کردن سر دل و احساسات تاوان بالایی داره .
فکر نکن قراره عالم و ادم مارو تحمل کنند.
ودر آخر
متاسفم برای این طرز فکر .
موفق باشی
خدانگهدار :)
پ.ن: حتی اگر خطابت به کس دیگه ای بوده باشه باز نظرم همینه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)