سلام آبی بی کران عزیز و محترم
آرام باش چقدر پریشانی
من برایت دعا می کنم ! حالا آرام شدید؟ ان شاءالله اگر قسمت و مصلحت شما ازدواج با این آقا باشد چه شما بی قراری کنید چه بی خیالی طی کنید همان می شود که خدا برای شما صلاح دیده است من هم اول آرامش شما و خیر شما را از خداوند خواستارم
همین الآن اگر پستم را می بینید دست بر روی سینه بگذار و چند بار بگو :
الذین آمنوا و تطمئن قلوبهم بذکر الله ، ألا بذکر الله تطمئن القلوب
و هم چنین بگو :
ما شاءالله لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم
انقدر بگو تا دهانت خشک شود
![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)