به نظر من اونقدر قوی باش از کسی که نمیخوادت و اذیتت میکنه دل بکنی
بعضیا کارشون چیدن بال آرزوهای ماهاست
تو دختری آرزو داری ... مثل خیلی از دخترای دیگه
اما این اقا با خود خواهیش میره جلو و در آخر میره دختر جوونتر میگیره
و تو میمونی و یه دنیا آرزو و عمری که رفته ، محکم جلوش بایست و بگو بیاد جلو
اگه اومد که مبارکه
اگه نه بدون بعد پنج سال هم اینو میگه با این تفاوت که دردش و جبرانش از الان بدتره
با آرزوی بهترین ها برا شما دوست عزیزم![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)