سلام.
به نظر من آبی جان چون شما فکر میکنی این آخرین فرصته و این آخرین راه نجاته اضطراب میگیری و این اضطرابت رو فکر میکنم همه درک میکنن، پشت کامپیوتر و با این همه فاصله!!!.
زندگی خودت رو وابسته میبینی. در حالی که دروغه. باور نکن که وابسته کسی هستی. وابسته کسی نیستی چه اون آقا باشه و چه نباشه اتفاق بدی برات نمی افته. اما تو اون آقا رو برای
پیشرفت زندگیت میخوای. برای پیشرفت زندگیت. اینو با خودت تکرار کن.نباشه هم مسئله ای نیست.
اکثریت دخترا موقع ازدواج مثل تو هستن. این حسات طبیعه فقط باید کنترلش کنی.
شاید گفتنش سخت باشه ولی به این فکر کن نهایت زندگیت مردنه . میدونی چیه چون دلیل اضطرابت همینه میگم .... چه با شوهر باشی چه بی شوهر قراره بمیری .
به هر حال اضطرابت رو کنترل کن. حالا هر جور که بلدی.
در موردش تحقیق کردی؟ بچه ها بهت گفته بودن. اول تحقیق کن ببین چه جور آدمیه. مریضه سالمه خانواده اش چه طوری ان؟
من چیزی که فکر میکنم اینه که به غیر از خودش شاید شبیه یکی تو خانواده اش باشی. مادر یا خواهر بزرگتر. اونا رو میشناسی؟
جای خواهری هر چقدر خودتو دختری بدون خواسته های آنچنانی نشون بدی بهتره. کم توقع ترین حالت ممکن. ما جدید ترین عروس خانواده مون در اقدامی انتحاری گفت من
سرویس طلا نمیخوام و طلا مصنوعی برام بگیرید!!! ولی یه مدت بعد عقد سرویس طلای آنچنانی هم خرید. شاید بگم دو برابر گرون تر از حد معمول خانواده مون.
یکی از دخترای فامیلمون هم گفته بود هزینه ی عروسی با خانواده دختر!!! پول کل تالار و بقیه خرجا.
یکی دیگه از دوستای من حتی خرید لباس هم نرفت عوضش بعد ازدواج نصف خونه همسرش رو به نام خودش کرده!!!
به نظر من هم کار درستیه. منم خیلی سعی میکنم دختر بی خرجی نشون بدم خودمو. در ضمن مجبورم همه ی پولامم بدم به لباس مهمونی!!!!
آخه این پسر نیست که زنش رو در نهایت انتخاب میکنه خوانواده اش خیلی خیلی مهم ترن. باید خودتو قانع ترین و بی توقع ترین دختر دنیا نشون بدی.
در مورد ظاهرت سعی کن ساده باشی مثل خانواده اش. فکر میکنم آدمای ساده و مذهبی ای باشن.
خودت رو دختری محکم و مستقل نشون بده. آویزون نباش که ازت فرار نکنه.
بقیه موارد رو هم طرف حتما پسندیده لازم نیست تو چیزی رو بولد کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)