2-
به شدت و با جدیت روی آرامش درونی آبی بیکران کار کنی. باید کاملا به خودت مسلط باشی. آروم باشی. به احساساتت آگاه باشی و بتونی کنترلشون کنی.
یادمه تو تاپیک قبلیت با خدا هم قهر کردی و یه چیزی گفتی ... باید به مرحله ای برسی که با این فشارها و ناکامی ها، سریع به مرحله ی قهر با خدا نرسی
وقتی آروم و مطمئن باشی، انرژی های مثبت و آرامش به اطرافیانت منتقل می کنی ... خود اون آدم از این که از حضورت آرامش و انرژی می گیره، جرات پیدا می کنه که قدمهای بعدیش را برداره. به ایشون کاری نداشته باش. خودت را تا می تونی تقویت کن.
( در این مورد مطالب زیادی توی اینترنت هست ....... اگه پیدا نکردی بگو برات چند تا لینک و کانال بذارم)
علاقه مندی ها (Bookmarks)