سلام
پسرا بطور کلی انقدر اعتماد به نفس دارند که بخاطر تدریست در دانشگاه و پایین بودن تحصیلات خودشون عقب نکشند .
مگر اینکه این مورد جز معیارهاش نباشه و نخواد خانمش ازش بالاتر باشه .
ولی چیزی که هست اینه که ابی تو گرفتارش شدی
و تا مطمان نشی که نمیخوادت دست از خیال پردازی و اذیت کردن خودت برنمیداری و میدونم که این حالت برزخی خیلی سخت میگذره.
منظورم اینه اگر من یا دوستان پیشنهاد کنیم که بهش فکر نکن و خودت رو عذاب نده از طرف تو عملی نخواهد شد و بیهوده است.
مگر اینکه دیگه مطمان بشی نمیخواد یا اینکه پا پیش جلو بذاره .
ولی به نظر من حالا که اینقدر اصرار داری میتونی نظرشو راجع به ازدواج به صورت کلی بپرسی البته نمیدونم رابطتون چطوریه اگر تو شبکه های اجتماعی یا بصورت مستقیم باهم گپ میزنید میتونی راحت بپرسی البته تو شبکه اجتماعی بهتره اینقدر خودخوری نداره که .
و در مورد این تاپیکت بگم که همون تاپیک قبلیته و هیچی اضافه نشده یعنی هیچ مستندی ارایه ندادی که ایشون بهت احساسی داره .
میدونی که ایشون مجرده ؟
برات بهترین ها رو آرزو می کنم









علاقه مندی ها (Bookmarks)