به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 مهر 96 [ 08:00]
    تاریخ عضویت
    1395-12-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,263
    سطح
    35
    Points: 3,263, Level: 35
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    365

    تشکرشده 236 در 117 پست

    Rep Power
    37
    Array
    آبی جان، تا دیدم یه تاپیکه با این عنوان گفتم این آبی خودمونه ها.

    عزیزم واقعا نمی دونم چجوری مطمئن شدی که این حس دو طرفه س ولی بلاخره اینم هست که تو باهاش در تماسی و عکس العملاش و رفتاراش رو میبینی.

    1. اگه دودل باشه ممکنه دلایل زیادی برای اقدام نکردن داشته باشه. به نظرم زیاد خودتو درگیر این که چرا دودله نکن.

    2. یکم دارم حس می کنم بیشتر از اینکه اون دنبال راه چاره برای مثبت شدن رابطه باشه تو در تکاپویی. یه جورایی تو ذهنم شکل گرفته که اون یه دریای آرومه، و تو، ذهنت مثه یه دریای پرتلاطم و طوفانیه که به نظر نمیرسه حالا حالا ها بخواد آروم بشه. مرحله اول و رد کردی، تا همین چن وقت پیش اصن نمی دونستی بهت حس داره. الان یکم باید آروم باشی و صبر کنی.

    3. بهترین عکس العمل تو اینه که خود واقعیت رو به نحو احسنت نشون بدی. و اینم مستلزم اینه که رلکس باشی. اولین چیزی که موقع برخورد دوتا ادم با هم تاثیر میذاره نگاه کلی هستش. یه فرد مشهوری می گه ادما تو چن ثانیه اول برخورد راجع به اینکه دوست دارن یا نه و می خوان باهات باشن یا نه تصمیم میگیرن. قرار نیست چیزی رو قایم کنی و قرارم نیس که همه چی رو بریزی بیرون. فک کن دست یه نفر یه چاقو هست اولین کاری که می کنیم اینه که تو ذهنمون یه ضربدر قرمز روش می کشیم. دیگه نمی خوایم اسمشو بدونیم، یا از اهدافش مطمعن بشیم و غیره پس خوب خودتو بروز بده و به خودت برس و به ظاهرت هم اهمیت بده (تا اونجایی که خط قرمزات اجازه میده) اگه اومد سمتت نباید پسش بزنی. وقتی دوس داشت باهات حرف بزنه مثلا راجع به یه موضوعی بهش گوش بدی و نشون بدی که حرفاش برات جالبه و به حرف زدن باهاش اهمیت میدی. ویژگی های مثبتت رو بروز بده و ویژگی های منفیت رو کمرنگ کن. البته همه آدما ویژگی های مثبت و منفی دارن و منظورم این نیست که مثلا دستپختت بده الان بهش اس بدی که بعله! منم دستپختم خوب نیستا! وقتی تورو دید و مثلا خواست سلام و احوال پرسی کنه یه لبخند لابه لای حرفاتون تحویلش بده. بذار تصورش از دیدارتون با هم براش شیرین و دلنشین باشه. رفتارتم من مطمئنم با بقیه خیلی معقوله و اینجوری ادامه بده. یهویی نبینه داری با یه پسر مثلا همکار گرم میگیری (می دونم اینجوری نیستی، فقط مثاله و البته نباید به خاطر اون رابطه سالمت با بقیه اقایون رو قطع کنی. یه جایی هم خوندم که از خودت نگو، مگه اینکه چیزی بپرسه، در این صورت جوابت کوتاه باشه، وقتی فرصت حرف زدن با هم پیش اومد یه کاری کن که بذار اون از خودش بگه و تجربیاتش، علائقش و اهدافش و انگیزه هاش، در این صورت اون هم برای کشف تو مشتاق تر میشه و هم اینکه میدونه براش اهمیت داری. می تونی وسط حرفاتون ازش چنتا سوال کوچیک بپرسی مثه زمینه های مشترک تو محیط کاری و کم کم ازش سوالای در زمینه های دیگه ای بپرسی. مثلا بعد از اینکه نظرش رو راجع به محیط کاریتون پرسیدی، چن روز بعد ازش بپرس: من فک می کنم شرایط کاری که ما اینجا داریم همش پشت میز نشینیه. باید ی هبرنامه ورزشی منظم برای خودم تنظیم کنم، راستی شما به ورزش علاقه دارین؟ و مطئن باش اونم شروع می کنه به حرف زدن راجع به خودش! پسرا مثل کش هستن تا ولشون کنی می تونن تو مسابقه حرف زدن از خانوما جلو بزنن. فقط دقت کن که تو هیچ کدوم از این کارا زیاده روی نکنی. همشم در دسترس نباش. بعضی وقتا گوشیتو خاموش کن، سایلنت کن و غیره و به یه کار دیگه برس (مثلا برو کوه). قرار نیست همیشه در دسترسش باشی و فوری بهش جواب بدی.

    4.آبی جان چرا وابسته شدی عزیزم؟ هنوز که اتفاقی نیفتاده. چجوری احساساتتو مدیریت کنی؟ باید با تمام وجود قبول کنی که هر بخش از رابطه یه سری آداب و چاچوب مخصوص به خودش رو داره و نباید فراتر بری. یه همکار، یه همکاره همین و بس. اگه صب بهش پیام بدی عزیزم امروز تو شرکتی یا نه ینی قانون رو زیر پا گذاشتی. یه رابطه ای که تازه وارد مرحله احساسیش شده نباید اینجوری باشه که تا طرفین همدیگرو دیدن بپرن بغل هم! و الی آخر. مثه مراحل نامزدی و ازدواج و غیره...تو همه اینا یه سوری قانونایی هست که وارد میشه و یه سری از کارا هم هست که باید حذف بشه. همونطوری که زن و شوهری که ازدواج کردن بی دلیل اگه تو خونه های حدا از هم زنگی کنن درست نیس!
    ذهنت باید بپذیره که تو کدوم مرحله از رابطه هستی و بر اساس اون احساساتتو بروز بدی عزیزم. در ضمن همیشه باید طرف مقابلت یه چنتا قدم ازت جلو تر باشه. این قانون طبیعته. اگه دختری و طرف مقابلت رو دوس داری برای بقای رابطه تون باید یکم اجازه بدی اون حرکت کنه نه اینکه همه چی براش آسون باشه. سیرابش نکن. در عرض دو روز نباید کتاب زندگیتو بخونه و آخرشم بندازتت ته کمد.

    دیگه خیلی کم اینجا میام الانم منتظرم بچه ها لطف کنن راجع به یه موضوعی راهنماییم کنن ولی دوس دارم هر وقت اینجا سر زدم خبرای خوبی ازت بشنوم عزیزم

  2. 3 کاربر از پست مفید غبار غم تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 24 مرداد 96), میشل (یکشنبه 22 مرداد 96), زندگی خوب (چهارشنبه 25 مرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.