آقای پیمان،
ما حق داریم ناراحت بشیم، حق داریم به کسی که به عهدش وفا نکرده، بدقولی کرده، معترض بشیم ... مشکل شما الان این قسمت نیست.
مشکل اینه که خانواده ی همسرت و همسرت ( به خاطر نوع فضا و خانواده ای که توش تربیت شده) ناراحتی و اعتراضشون را درست بیان نمی کنن.
با کنایه حرف زدن، پرخاش کردن، توهین کردن، دعوا کردن ... روش بیان ناراحتی یا اعتراض نیست.
همونطور که خودتون هم بیان کردید و متوجه شدید، محدود کردن رابطه و کنار گذاشتن خواهر و مادرتون هم راه حل مشکل نیست و کمکی به شما نمی کنه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)