سلام گلم
به یه جمله بسنده میکنم روش خیلی فکر کن
اینقدر به خودت اعتماد داشته باش که از کسانی که آزارت میدهند براحتی بتوانی دل بکنی
گاهی بعضی ها کارشان فقط چیدن بال آرزوهای شماست ...خدا هیچگاه دست ما را تهی نمیذاره زمانیکه اسحاق
را رها کنی یوسف را پیدا خواهی کرد ...پس کنارش بذار تا خدا کسی را که لایق توست در دستانت قرار دهد
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)