سلام عزیزم تاپیک قبلیتو خوندم چطور متوجه احساسش شدی؟ نکنه به دلیل وابستگی هر حرکتی از جانب ایشونو دال بر علاقه به خودت میذاری؟ مواظب باش آسیب نبینی چون روحیه حساسی هم داری
سلام عزیزم تاپیک قبلیتو خوندم چطور متوجه احساسش شدی؟ نکنه به دلیل وابستگی هر حرکتی از جانب ایشونو دال بر علاقه به خودت میذاری؟ مواظب باش آسیب نبینی چون روحیه حساسی هم داری
abi.bikaran (یکشنبه 22 مرداد 96), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 22 مرداد 96), غبار غم (یکشنبه 22 مرداد 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)