خب خدا رو شکرر
نمدونی چقد خوشحال شدم عزیزمم همینم قدم خوبیه تا اینجا
نمی خواد هیچ کار بکنیی تنها کار اینه که فقط و فقط خودت باش بقیشم به خدا واگذار کن
از ته قلب ارزوی بهترینا رو واست دارم![]()
تشکرشده 832 در 244 پست
خب خدا رو شکرر
نمدونی چقد خوشحال شدم عزیزمم همینم قدم خوبیه تا اینجا
نمی خواد هیچ کار بکنیی تنها کار اینه که فقط و فقط خودت باش بقیشم به خدا واگذار کن
از ته قلب ارزوی بهترینا رو واست دارم![]()
abi.bikaran (یکشنبه 22 مرداد 96), mohamad.reza164 (یکشنبه 22 مرداد 96),رهگذر آسمان(شنبه 21 مرداد 96), ستاره زیبا (یکشنبه 22 مرداد 96), شیدا. (یکشنبه 22 مرداد 96), غبار غم (یکشنبه 22 مرداد 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)