سلام ممنونم از حرفایی که برام گفتید دوست خوبم
ولی بد نیست که چیزهای دیگه ای رو هم بگم. اینطور برخوردهافشارهای زیادی روی زندگیم میزاره به خاطر اینکه شاید ماباید چوب تعدادی دخترکه تعدادشون کم هم نیست رو بخوریم.اونهایی که کاری کردن که یک عده ای تا مارو میبینن تمام تصورشون اشتباه میشه. وقتی همچین ادمهایی میان بخصوص تو محیط های رسمی اول اینکه برای کسی که اعل این داستان ها نبوده تا مدتی سواله که نیت طرف چیه و ازکجا بدونم این ادم قصد اشنایی مثبت داره یا تفریح چند روزه دوم اینکه شاید از لحاظ ذهنی و احساسی ادم رو مشغول بکنه سوم اینکه نمیدونی با فکرای ادم های دور وبرت چطوری باید کنار بیای. چهارم اینکه گاهی حتی مواد خواستگار جدی رو به خخاطر مشغول شدن ذهنت رد میکنی و نادید میگیری پنجم اینکه توی همون محیط دیگه جرات اشنایی با کسی رو پیدا نمیکنی درحالیکه این مورد هم نظرش شایدجدی نباشه ششم اینکه واقعا نمیدونی باید چکار کنی سنگین باشی عادی باشی خیلی عادی باشی .. هفم هم اینکه اگه وارد رابطه اشنایی بشی یا بفهمی طرف چه فکری واست داشته و فقط فکر تفریح بوده برات وگرنه رسمی از همون اول اقدام میکرد و کی روحیه ت خراب میشه و در حالت خیلی خوبش هم محک میخوری و طرف شاید نپسنده! و در اخر هم نفهمی که با این مردا باید چکار بکنی ایا همشون اعتقادشون اینکه دختری اگه باهاشون وارد رابطه اشنایی بشه کلا شخصیت مناسبی نداره و هزارتا مشکل دیگه
سوالی دارم پسری که از همون اول دنبال این طرف و اون طرف رفتن باشماست یعنی خیلی مشتاق نشون میده و البته شما موافقت نکنی این دنبال تفریحه؟ یا چیز دیگه؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)