تکه یخ عزیز من از خودم حرف نمی زنم و اگه اینجا اسم داروها رو نگفتم واسه اینه که باید با اهلش مشورت می کردم اونم اگه mush-66می خواست! من مادرم ماماست و یه سری کتاباشو خوندم اما در این مورد من به حرفای مادرم پای تلفن خوب گوش می دم و همین طور مادرم دوستان روانپزشک داره که می تونم ازشون سوال کنم!
من نظرم در مورد خانمها مثبته و صد بار گفتم قصد جسارت ندارم اما رفتاراشون کمی برام درکش سخته و اگه خوب توجه کرده باشی من فقط رو این نکته تاکید داشتم! نه اینکه جنستون بده من به بال تکین هم گفتم جنستو لطیف و حساسه ولی شما ها هرچی رو بخواید مورد توجه قرار می دین نه هر چی که لازمه!
من نمی گم هوشم خیلی بالاست هرچند تستایی که دادم اینطور نشون میدن اما تعامل با مردم معمولی خیلی برام مشکله چون باید حرفامو توضیح بدم و بازشون کنم واین خیلی اذیتم می کنه اگه به پست های دیگمم سر بزنید اینو می فهمید!
امروزم تو تلوزیون می گفت : در ازدواج به این نکته که هوش بهره ی دوطرف نزدیک هم باشه توجه کنید والا واسه کسی که هوش بهره ی بالاتری داره زندگی تبدیل به بلا میشه! حالا منم که تو این تالار نظر میدم اکثرا باید همه چی رو چندبار و از چند بعد تکرار کنم اما تو سایتهای تخصصی، نظامی چون افراد دارای فکر ریاضی و منطقی و معمولا با هوش بهره ی بالان بندرت مجبور به اینکار میشم!
اینم بگم که ما پسرا یه همچین صمیمیتایی داریم (نه همه) یعنی یه جورایی موقع صمیمیت مثل اون پستم که خوشتون نیومد حرف میزنیم و البته من به این نکته که شما این حرکات ما رو نمی تونید درک کنید(چون غیر عادیه) توجه نداشتم!
mudsh-66عزیز دیگه تصمیم گرفتم با حوصله اگه بتونم بهت کمک کنم اما چند نکته رو قبلش باید برای من و دوستان باز کنی:
1)تصورت از زندگی عاشقانه چیه؟
2)تو زندگیت چه تفاوات هایی با تصورت از زندگی عاشقانه وجود داره؟
3)میشه بیشتر راجع به اون لحظه ی بد توضیح بدی؟
4)لطفا رفتار همسرتون رو موقع عصبانیت شما واسمون بازگو کنید.
5)شوهرت چه تفاوتهایی با مرد مورد نظرت داره؟
ببخشید من نمی تونم مثه بعضی از دوستان قوربون صدقت برم(البته اگه بتونم خیلی خوبه) ولی فعلا از نظر روحی یکم وضعیتم خوب نیست اونم بخاطر درک ضعیف مردم از خودمه باید یکم فکر کنم چون من نمی تونم هه ی مردم رو عوض کنم پس باید خودمو تطبیق بدم! شما هم این کارو انجام بده یعنی سعی کن خودتو با شوهرت تطبیق بدی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)