سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران دلسوز و خوب بخصوص صاحب این تاپیک
ممکنه برای دو نفر که یک مریضی شبیه هم دارند بشه یک نسخه دارویی تجویز کرد ولی برای دو نفر که یک زندگی شبیه هم دارند اصلا نمیشه یک راه حل و نسخه یکسان تجویز کرد
چون در اولی فقط جسم درگیره ولی در دومی روح و احساس و تربیت و نظر و طرز فکر و دیدگاه و آموزشی که از ابتدای زندگی دیدن و محل زندگی و سنتها و شرایط زندگی و خانوادگی و ..........خیلی چیزهای دیگه درگیره
هرگز نمیشه گفت اگر من جای فلانی بودم فلان کار رو میکردم
چون تمام آدمها مثل اثر انگشت میمونند
همونطوریکه هیچ اثر انگشتی مثل هم نیست هیچ آدمی هم مثل هم نیست با توجه به شاخص هایی که در بالا گفتم
اگر راهنمایی ها و توصیه هایی در این سایت همدردی و مشاوره ای میشه صرفا از روی احساسات شخصی که " اگر من جای فلانی بودم شاید نمیتونستم این مساله رو قبول کنم یا اگر من بودم فلان کار رو نمیکردم یا میکردم" یا از روی تجربیات و دیده ها و شنیده ها صورت میگیره
و اصولا کارشناسی و حرفه ای نیست و نباید انتظار خیلی حرفه ای داشت و بهم خرده بگیریم
من همگی رو دعوت میکنم به صبوری و گفتن نظرات و پیشنهادات و تجربیات بدون فضای متشنج تا صاحب تاپیک هم بتونه استفاده کنه
یاحق








علاقه مندی ها (Bookmarks)