سلام دوست عزیز
این متن امروز جایی خوندم گفتم هم به درد حال روز خودم میخوره هم تایپیک شما رو که دیدم گفتم شایدشمارو هم تکونی بده
از این رابطه که همین الانش هم بمب بسته بیاین بیرون.
به اندازه ای قوی باشید که بتوانید رها کنید
وبه اندازه ای عاقل باشید که بتوانید برای آنچه لیاقتش را دارید صبر کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)