mke ممنون از پیشنهاداتت اره مشکل از منه اونم به خاطر اینکه نمی تونم تجربه های تلخم رو فراموش کنم و تا می بینمش اون لحظه ی بد سراغم میاد دارم میمیرم دارم دیوونه میشم
تشکرشده 5 در 4 پست
mke ممنون از پیشنهاداتت اره مشکل از منه اونم به خاطر اینکه نمی تونم تجربه های تلخم رو فراموش کنم و تا می بینمش اون لحظه ی بد سراغم میاد دارم میمیرم دارم دیوونه میشم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)