سلام دوست عزیزم
واقعا از خوندن این اتفاقات ناراحت شدم ولی به نظر من باید پدر و مادر شما هم جلوی خانواده دایی شما و هم جلوی برادرتون محکم بایستند چون من این واقعه را به چشم دیدم و هرچه این قضیه جلوش گرفته نشه برادر شما براش این موضوع عادی میشه و خدایی نکرده ممکنه که خیلی بی احترامی های دیگه رخ بده .به نظر من پدر و مادرتون جلوی خانواده داییتون بایستند بدون اینکه به حرف برادرتون گوش بدن خیلی بهتره .و مطمین باشید که برادرتون الان واقعا نمیفهمه که داره چه کار میکنه و خیلی طبیعیه این موضوع ولی حتما روزی میرسه که به این کارهایی که الان کرده تاسف میخوره و پشیمون میشه که چرا این کارا را کرده .
امیدوارم که مشکلاتتون به زودی زود رفع بشه
موفق باشید