تشکرشده 588 در 153 پست
donya. (شنبه 31 تیر 96), miss seven (شنبه 31 تیر 96), sia518 (یکشنبه 01 مرداد 96), فرشته اردیبهشت (شنبه 31 تیر 96), بی نهایت (شنبه 31 تیر 96)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام تاپیک تصویر ذهنی میتونه خیلی مفید باشه ازین لحاظ که :
فعالیت مجازی جزیی از شخصیت ماست شاید کامل نباشه ولی میتونه بازخوردای خوبی بدهتصویر ذهنی بیشتر بر اساس برداشتهای افراد از فعالیت های کاربر باشد تا کاربر مذکور متوجه شود که رفتارش چه بازخوردی بین دیگران ایجاد می کند.
مثلا زودرنجی، غرور و...
به من اینجا گفتن مغرور!!! و ازون روز دارم رو رفتارام تو زندگی واقعی دقت میکنم و باز متوجه نشدم این مغروری که گفتن خوبه یا بده ؟حس خوبی ازش نمیگیرن لابد!
به من گفتن لحنت بعضی وقت ها حالت کل کل داره که واقعا هم تو زندگی واقعی ام این لحن رو داشتم و اصلاحش کردم
که این ها تو زندگی واقعی نمود بیشتری داره .
هرچند اخیرا ارتباطات تو سایت کمتر بوده و شاید گفتن تصویر ذهنی سخت تر باشه .
بازهم دوستان نظر بدن![]()
donya. (شنبه 31 تیر 96), Eram (شنبه 31 تیر 96), miss seven (شنبه 31 تیر 96), sia518 (یکشنبه 01 مرداد 96), tavalode arezoo (شنبه 31 تیر 96), بی نهایت (شنبه 31 تیر 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)