سلام
بله خدا می بخشند ، چرا نبخشند؟ خدا به این مهربانی! ستارالعیوبی!
همین که الآن پشیمان هستید و عذاب وجدان دارید یعنی اینکه مورد لطف و رحمت خداوند قرار گرفتید
و مهم تر اینکه وقتی اون آقا مرتکب گناه شدند شما اجازه ادامه ندادید و بر نفس تان مسلط بودید و ازش مراقبت کردید
خوشا به سعادت شما که انقدر قوی هستید
التماس دعا دارم خیلی![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)