سلام
شما تمام فاصله های ایمنی رو رعایت کردید و به نظر حتی بیشتر از ایمنی فاصله دارید.
به نظر من بهتره بیشتر از این به ایشون و خصوصیاتشون فکر نکنید و تمرکزتون رو بگذارید رو خودتون. افزایش صبر و گذشت و پذیرش تون و ...
مساله ای که اکثر ما درگیرش هستیم اینه که تا همه چی خوب هست ما هم خوبیم وقتی از اوضاع از استاندارد فاصله می گیره رفتار ما هم همین طور.
به نظر من آدم موفق کسی هست که در تمام شرایط استاندلردترین رفتار رو داشته باشه و از اونجایی که اخلاق و رفتار دیگران؛ حوادث زندگی و ... دست ما نیست بهتره که تمرکزمون رو بذاریم رو اونی که دست ماست. یعنی افزایش ظرفیت و صبر و مهر و محبت و گذشت و ...









علاقه مندی ها (Bookmarks)