سلام و صد سلام پر از برکت و خیر به اهالی همدردی
فصل تابستان است و ابوریحان بیرونی شدن من ...... کمتر وقتی موقعیت در خانه بودن را پیدا می کنم .... بعد از دو مسافرت طولانی مشهد و قم .... حالا در خود تهران گویی خونه مرا از خودش می راندو آرزوم داره میشه بتونم مدتی خونه باشم و از جمله کارهام برنامه هایی که برای همدردی دارم را بتونم تحقق بدهم .... ولی گو اینکه اختیار از ما سلب است ..... ما هم گردن می نهیم الحکم لله ...... شیرین است وقتی تحت اراده مدبر الهی روزگارت بگذرد و الحمدلله به خیر هم بگذرد ... ماشاءالله لاحول و لا قوت الا بالله
همینجا از دوستانی که خودجوش و علاقمندانه تاپیک سیمرغ آمنین را اداره کرده و نظم می بخشند سپاسگزارم و خوشحالم از این پویایی و علاقمندی و فعالیت
از مدیر محترم هم صمیمانه عذرخواهام بخاطر کم شدن حضورم در همدردی که گویی سلب توفیق است برایم و التماس دعا دارم به حضور بیشتر و مفید ان شاءالله
وقت همگی به خیر و خوشی
التماس دعا
خدایاورتان![]()







و آرزوم داره میشه بتونم مدتی خونه باشم و از جمله کارهام برنامه هایی که برای همدردی دارم را بتونم تحقق بدهم .... ولی گو اینکه اختیار از ما سلب است ..... ما هم گردن می نهیم الحکم لله ...... شیرین است وقتی تحت اراده مدبر الهی روزگارت بگذرد و الحمدلله به خیر هم بگذرد ... ماشاءالله لاحول و لا قوت الا بالله



علاقه مندی ها (Bookmarks)