دوستان عزیز اینجا جای خوبی هست که بچه ها همه بدون چشم داشت سعی میکنن به هم کمک کنن
مطمئنن من خیلی نکات ریزی رو از این تاپیک یاد گرفتم و تو این دور روز بهش فکر کردم و نوشتمشون خیلی وقتا آدم یه چیزایی رو میدونه اما عمل نمیکنه اما به تکرار از جانب دیگران نیاز داره انگار صدای تکرار شده ی خود آدم دیگه اثر نداره اما یه صدا با فرکانس های دیگه تاثیر خودشو بهتر میذاره
اگر تاپیک ادامه پیدا میکرد مسلما چیزای بهتری هم یادآوری میشد اما حس میکنم دیگه تو مسیر خودش نیست
برای همین دیگه ادامه نمیدم و حتما قول میدم به حرفای دوستان اگر عمل هم میکردم الان پرنگتر بهش پایبند باشم
ممنون
همیشه شاد و پیروز و پر امید باشید![]()








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)