eln عزیز
ظاهرا شما اینجا برای اینکه طرز فکر تون رو عوض کنید نیومدید. حتی برای گرفتن کمک هم نیومدید. فقط اومدید خودتون رو معرفی کنید و به خودتون ثابت کنید که این مشکل بزرگی نیست. شما جواب همه دوستان رو طوری دادید که انگار با این موضوع مشکلی ندارید. شما میگید من عجله برای عاشق شدن ندارم و حاضرم صبر کنم تا یه ادم باهمه ایده آل های ذهنی پیدا بشه. خوب پس سوالی که مطرح میشه اینه که چرا اومدید اینجا پست گذاشتید؟ شما میتونستید همچنان منتظر بمونید و عجله نکنید. اینو صادقانه پاسخ بدید







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)