عزیزم شما به شدت کمالگرا هستید. چیزی که خودم هم بودم! خصیصه خوبی نیست چون یه زمان وقتی 30 ساله شدید متوجه میشید که برای همه دوستانتون زوجی پیدا شده و نمیدونید چطور تا حدود زیادی همدیگه رو قبول کردند ولی شما همچنان نتونستید کسی رو قبول کنید! (این تجربه خودمه!)







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)