ببین زندگی خوب نمیدونم اقا هستید یا خانم مهم نیست
فوق العاده به من انرژی منفی میرسونی کمش کن
اولا هر انسانی در هر مرحله و برهه زمانی مشکلاتی داره که به مرور زمان یا درست میشه یا کم رنگ و کم اهمیت
دوما من اینجا نخواستم راجع به مسایل زندگیم صحبت کنم
سوما الان من دارم راجع به ادامه تخصیل صحبت میکنم و صرف مدرک گرفتن نمیخوام درس بخونم چون دانشگاه رفتم ولی اتصراف داردم به خاطر مسایلی و مدرک معادل رشته ام فوق دیپلم گرفتم
چهارما خیلی اخلاق زشت و تند خو داری و احساس میکنی همه فن حریفی و هر و بر رو کاملا تشخیص میدی
و فول در ارتبلط با تجزیه تحلیل افرادی
واقعا شما بهتره خودتو هیپنوتیزم کنی ببینی این اعصبانیت و پرخاشگری و....در چه مرحله از زندگیت و طی چه جریانتی وارد چرخه ی از شخصیت اخلاقی و اجتماعیت شد
مرسی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)