سلام دوست گرامی منو ببخشید شاید جوابم ربطی به پرسش شما نداشته باشه ولی ناخدا گاه یاد یه خاطره ای افتادم
ما یه ساختمان میساختیم یه استاد کار نما داشتیم جوان بود این پسر اینقدر با شعور فهمیده و عاقل بود که از صحبت کردن باهاش لذت میبردین ولی اکثر جاهایی که میخواست بره خواستگاری ندیده به خاطر شغل و مدرک تحصیلیش ردش میکردن
خانومای محترم مدرک پرست که همش دنبال شغل سمت عنوان پرستیژ طرف مقابل هستید که باهاش پز بدید اینو بدونید اینا واسه یک سال اول خوبه بعدش چیزی که واقعا مهمه مرام شعور معرفت اصالت طرفه که تو ذات هر شخصی هست و تو دانشگاه این چیزا تدریس نمیشه..............








علاقه مندی ها (Bookmarks)