جناب اگر همسر شما میخاست روابط ازاد با ایشون داشته باشه خوب تو این مدت میتونست چرا پس دوباره التماس شما کرد که برگردی ؟حتی بدون مهر و پذیرفتن شروط دیگه؟؟؟اگر ایشون میخاست همون زمان مجردی به ایشون ازدواج میکرد و اگر ایشون زن و بچه داره به همین دلیل نتونسته بعد طلاق با شما میتونست ازاد باشه و خودش هم کاگه اهل این برنامها بود خودش با ازدواج مجدد با شما محدود نمیکرد!!!!!
به هر حال شما خانومت رو بیشتر میشناسی اگر واقعا بدون هیچ تعصبی بهش اطمینان داری پس بدون داری اشتباه میکنی
اما یادت باشه هرچقدر فردی رو به کار نکرده متهم کنید احتمال انجامش زیاد خاهد بود و برعکس هر چه بهش اطمینان بدین که خیلی باحیاست و ادم مطمعنی هست حتی اگر خیلی نباشه تبدیل به ادم بسیار متعهد خاهد شد
الان سعی کنید دیگه جر و بحث نکنید و کم کم از دلش دربیارید و بگید حق بده یکم بخاطر نوع پیامهاش برداشت بدی کرده بودی البته بگو چون برام مهمی بهم ریختم !!!!
اینجوری عصبانیت خانوم فروکش میکنه بعد کم کم بهش حس اعتماد و اطمینان رو بده بگو من مطمینم شما ادم بسیار متعهدی هستی و من اشتباه کردم
با تلقین این کلمات طرف حتی اگر اهل برنامه ای هم باشه دچار عذاب وجدان شدید خاهد شد و اون کارها رو کنار خاهد گذاشت








علاقه مندی ها (Bookmarks)