به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    جناب اگر همسر شما میخاست روابط ازاد با ایشون داشته باشه خوب تو این مدت میتونست چرا پس دوباره التماس شما کرد که برگردی ؟حتی بدون مهر و پذیرفتن شروط دیگه؟؟؟اگر ایشون میخاست همون زمان مجردی به ایشون ازدواج میکرد و اگر ایشون زن و بچه داره به همین دلیل نتونسته بعد طلاق با شما میتونست ازاد باشه و خودش هم کاگه اهل این برنامها بود خودش با ازدواج مجدد با شما محدود نمیکرد!!!!!
    به هر حال شما خانومت رو بیشتر میشناسی اگر واقعا بدون هیچ تعصبی بهش اطمینان داری پس بدون داری اشتباه میکنی
    اما یادت باشه هرچقدر فردی رو به کار نکرده متهم کنید احتمال انجامش زیاد خاهد بود و برعکس هر چه بهش اطمینان بدین که خیلی باحیاست و ادم مطمعنی هست حتی اگر خیلی نباشه تبدیل به ادم بسیار متعهد خاهد شد
    الان سعی کنید دیگه جر و بحث نکنید و کم کم از دلش دربیارید و بگید حق بده یکم بخاطر نوع پیامهاش برداشت بدی کرده بودی البته بگو چون برام مهمی بهم ریختم !!!!
    اینجوری عصبانیت خانوم فروکش میکنه بعد کم کم بهش حس اعتماد و اطمینان رو بده بگو من مطمینم شما ادم بسیار متعهدی هستی و من اشتباه کردم
    با تلقین این کلمات طرف حتی اگر اهل برنامه ای هم باشه دچار عذاب وجدان شدید خاهد شد و اون کارها رو کنار خاهد گذاشت

  2. کاربر روبرو از پست مفید ستاره زیبا تشکرکرده است .

    شیدا. (دوشنبه 05 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پسرا عوض شدن یا موضوع چیز دیگیه؟
    توسط maryam.maryam در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 96, 21:09
  2. برای درد دله... این نیز بگذرد... چرا من اینطوریم..... موضوع ندارم
    توسط shenevande در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 تیر 93, 19:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.