یک تزی توی این سایت هست که مرد هر چی گفت شما تایید کن و بله و چشم بگو که مرد عاشقت میشه! به نظر من اصلا نیازی نیست توی این مورد شوهرتو تایید کنی، اینکار اونو گستاخ تر میکنه و کم کم به خودش اجازه میده راجع به کل خانواده ی شما صحبت کنه!
اما چیزی که صد در صد نباید انجام بدی نشون دادن هر نوع حساسیتیه. لازم نیست از برادرت دفاع کنی و بهش ثابت کنی که اشتباه میکنه! نشنیده بگیر ، یا گوش کن و نظری نده
یا غیر مستقیم بهش بگو از زنایی که پشت سر خانواده ی همدیگه صحبت میکنن بیزاری! دوس داری همیشه به خانواده ی شوهرت احترام بذاری و اونا رو دوس داشته باشی. بذار بفهمه حرکتش رو در شان مرد زندگیت نمیبینی و اینکارو در حد جمع های خاله زنکی میدونی! مرد اگه میخواد اقتدارش حفظ شه خودش باید شخصیت خودشو حفظ کنه نه اینکه به زور بهش بگن تو مقتدری تو همیشه درست میگی!








علاقه مندی ها (Bookmarks)