به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    عزیزم ما اصلااا نمیگیم اونا خوبن و شما فقط مقصری اما میگیم شما دسترسی داریم و شما کمک خاستی و با تغییر خودت میتونی اونها رو تغییر بدی
    اول شک نکن همسرت اگر تو خونه احساس امنیت روانی و ارامش کنه ساعت 9 که هیچی ساعت 5 میاد خونه چه برسه جمعه پس این ارامش رو از خونه دریافت نکرده دایم بازخاست شده اگر خونه باشه کجا میخای بری ؟ باز خونه بابات؟ باز کمکشون ؟و........
    اگرکسی خودش رو برا دیگران میکشه تا هرکاری ازدستش میاد بکنه حتی غریبه اما برای شما نه!!!!!تنها دلیلش اینه که اون حس تایید و تشکر رو از اونا دریافت میکنه اما از شما نه!!!!!
    من میگم به پدر شوهرت گفتی ممنون نمیخایم بعد دوسه بارزنگ گفتی باشه ممنون بیارین !!!!!!!این دستور نیست؟؟؟ دلیل نداره چون یه ممنون گفتی دستوری نباشه ایشون بزرگتره دلش نمیاد شما البالو باغشون نخورین داره لطف میکنه باز میگی اه اه پیف پیف!!!!
    اگر همسرشما از جانب شما تایید بشه و حس کنه همه کسش هستی دیگه با پیغام بردن به خونوادش خودش شیرین نمیکنه
    من همیشه به همسرم یاد اوری میکنم زن و شوهر لباس همن عابروی همن میگم من هرگز دوست ندارم همسرم جلو خونوادم خراب کنم و حتی اگر بحثی داشته باشیم فرداش به مادرم زنگ نمیزنم تا نکنه متوجه دلگیری من بشه و این رو به همسرم میگم و میگم دوست دارم خونوادم همیشه دید خوبی بهت داشته باشن و بچم تو فامیل بهت افتخار کنه که همه به پدرم احترام میذارن متقابلا همسرم خودش متوجه میشه اونم نباید من پیش خونوادش خراب کنه و.....
    دختر خوب هییییچ و قت از خونواده همسرت پیشش بدنگو اگرم بدی دیدی ایشونم دیدخودش متوجه میشه و در خلوت بهشون تذکر میده اگرم ندید اون لحظه اگر واقعا دلگیر شدی بصورت یه ماجرا براش تعریف کن و اصلااا نخاه که بگه اره واااای چقدر بدن و ....فقط در غالب جمله خبری بیان کن و در نهایت بگو عیب نداره حتما منظوری نداشتن « در بالا مثال البالوهای داغون گفتم بشور بذار جلوش »این خودش باعث میشه ایشون احساس حامی بودن بهش دست بده و بعدا بهشون تذکربده
    تازه من اگر همسرم پشت سر خونواده خودش حرفی بزنه من اعتراض میکنم این حرف نزن منظوری ندارن بخاطر همین اگر چیزی هم ناراحت بشم نمیگه داری حرف درمیاری و ...... دیدت رو مثبت تر کن برای خودت بهتره همه که مثل ما فکر نمیکنن با فرهنگ ما بزرگ نشدن و ......پس خیلی ازشون دلگیر نشو
    در مواردی که گفتی نشون ازینه با شما احساس راحتی و صمیمیت نمیکنه چون شما غرغرو هستی دایم گیر میدی ازت میترسه و....
    دریک کلام باهات راحت نیست چون تو جبهش نیستی همش مقابلشی هر کاری کنه
    در مورد پول دادن سختشه...... علتش اینه تشکر و احساس تامین شدگط از جانب شما حس نمیکنه و به اصطلاح زورش میاد »کلید مرد گوش کن»
    خیلی رابطه ات رو باهاش صمیمی کن اگر اینطور شد تمامذموارد بالا خودش حل میشه
    ودر وقتهای عشقولانه اول از خوبیاش بگو بعد اینکه مثلا دوست داری حرفها بیرون نره و....
    هروقت هرچی خاستی بگی خودت رو جای طرف مقابل بذار بعد بگو
    ویرایش توسط ستاره زیبا : یکشنبه 04 تیر 96 در ساعت 10:58

  2. 3 کاربر از پست مفید ستاره زیبا تشکرکرده اند .

    *مونا* (سه شنبه 20 تیر 96), maryam.mim (یکشنبه 04 تیر 96), شیدا. (یکشنبه 04 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.