ترس بیشتر آدمها از گام بلند نیست بلکه از اندیشه درباره برداشتن یا برنداشتن هر گام است . . . .
*گردآفرید*
تشکرشده 926 در 486 پست
ترس بیشتر آدمها از گام بلند نیست بلکه از اندیشه درباره برداشتن یا برنداشتن هر گام است . . . .
*گردآفرید*
گرد آفرید (شنبه 01 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)