
نوشته اصلی توسط
mohamad.reza164
سلام، اعتماد به نفسشون در چه حدي هست؟
آخه بعضي وقت ها پسر ها، از جواب نه شنيدن ميترسن. ميترسن موضوع رو مطرح كنند و براي هميشه دختر رو از دست بدهند. براي همين گاهي از اين حرف هاي مي زنند.
بعضي وقت ها هم از سر اينكه پسر غرورش حفظ بشه سعي ميكنه با اين ترفند ها نظر دختر رو جويا بشه، تا خودش رو براي روز موعود آماده كنه. چون اگر روز موعود جواب نه بشنوه شكست سختي ميخوره. ( اين مورد براي پسر هاي مغروره)
-----------------------
خانم آبي من بيشتر نگران خود شما هستم. هر تصميمي ميگيريد سعي كنيد خودتون رو رها كنيد. ( البته منظورم گرفتن تصميم هاي احساس محور نيست)
علاقه مندی ها (Bookmarks)