اون دوره گذشت که مردم تو سن کم ازدواج میکردن زندگیشون خراب نمیشد، چون ساده بودن و فکرشون مثبت بود
الان انقدر جامعه بد شده که وقتی یکی میخواد ازدواج کنه باید از طرف مقابلش اطمینان قلبی بدست بیاره.
عشق با عقل وقتی قاطی بشه میتوتی بگی ازدواج میخوام بکنم
از طرفی عاشق دلخسته ی شما اول بذارین تشریف بیارن بعد در فکر خانواده و نظرشون و ... باشین
خانوادتون که نمیدونن هر خواستگاری باشه یکبار راهش میدن حتما
ظاهرا ایشون میدونه خانوادت در جریان نیست و تو دغدغه اینو داری... از این اتفاق به نفع دیر آمدنش استفاده میکنه.
امیدوارم بخودت نیای ببینی چند سال نشستی و هیچ
بعدشم زندگی سخته خانومم ، واقعا باید آدم آماده باشه .
یه زمانی مادربزرگم با ۱۰ ریال خانه خرید الان شده یک میلیارد
زمان بده ، عجولم نباش، وابستگیتم کم کن .. ببینم حرف گوش میدی یا نه








علاقه مندی ها (Bookmarks)